جولان اوراقچی ها در بازار قطعات یدکی خودرو، بازار رها شده است

به گزارش یزد بلاگ، علیرضا نیک آئین با گلایه از اینکه اوراقچی ها قطعات دست دوم را از کشور های همسایه وارد می نمایند، گفت: استفاده از قطعات دست دوم به هیچ عنوان قابل قبول نیست، چرا که عمر خود را نموده اند.

جولان اوراقچی ها در بازار قطعات یدکی خودرو، بازار رها شده است

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با اشاره به اینکه با گران شدن خودرو قدرت خرید مردم برای تعمیر خودرو ها کاهش پیدا نموده است گفت: متاسفانه بازار قطعات یدکی به طرز قابل توجهی نابسامان است به نحوی که بعضی اوراقچی ها از این فرصت استفاده نموده و قطعات دست دوم را به مردم می فروشند.

وی با بیان این که البته مردم هم تمایل زیادی به خرید قطعات دست دوم دارند، اضافه کرد: قیمت پایین این قطعات که بعضاً غیر استاندارد هستند مسائل زیادی را برای تعمیرکاران و مردم به وجود آورده است به نحوی که بعد از نصب این قطعات خودرو ها به سرعت خراب شده و مردم مجبورند باز برای تعمیر خودرو به تعمیرگاه مراجعه نمایند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با گلایه از اینکه اوراقچی ها قطعات دست دوم را از کشور های همسایه وارد می نمایند، گفت: استفاده از قطعات دست دوم به هیچ عنوان قابل قبول نیست چرا که عمر خود را نموده اند، اما بی سامانی بازار قطعات یدکی خودرو عاملی شده تا همه به نوعی برای سود بیشتر اقدام به فروش این قطعات به مردم نمایند.

وی با تاکید بر اینکه حجم زیادی از قطعات یدکی غیر استاندارد در بازار وجود دارد، توضیح داد: هر کس به هر نوع قطعه ای را فراوری و بدون علامت خاص و یا نشانه استانداردی وارد بازار می نماید مردم نیز به دلیل کاهش قدرت خرید به سراغ قطعات ارزانتر می فرایند و جالب اینجاست هر کس متناسب با سلیقه خود قیمتی را بر روی قطعات می گذارد.

نیک آئین با تاکید بر اینکه چندین بار اعلام نموده ایم که بازار قطعات یدکی خودرو رها شده است و باید تصمیم مناسبی برای مدیریت آن اتخاذ گردد، گفت: متاسفانه هیچ کس به این موضوع توجه نمی نماید و در این شرایط حقوق مصرف نمایندگان تضییع می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2441

به "جولان اوراقچی ها در بازار قطعات یدکی خودرو، بازار رها شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان اوراقچی ها در بازار قطعات یدکی خودرو، بازار رها شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید