جنجال خانه عجیب ثروتمندترین مرد دنیا، ایلان ماسک زیر ذره بین

به گزارش یزد بلاگ، دیجیاتو نوشت: هیئت مدیره تسلا در پی این موضوع است که آیا ماسک برای ساخت یک خانه از بودجه شرکت استفاده نموده یا خیر.

جنجال خانه عجیب ثروتمندترین مرد دنیا، ایلان ماسک زیر ذره بین

هیئت مدیره تسلا، غول سازنده خودروهای برقی، تحقیقاتی را در خصوص ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت شروع نموده است؛ زیرا در گزارش هایی گفته شده که ماسک از بودجه شرکت برای ساخت خانه ای در نزدیکی کارخانه گیگافکتوری آستین، تگزاس استفاده می نماید.

وال استریت ژورنال به نقل از منابع خود شرح می دهد که برای این طرح که با نام مستعار پروژه 42 شناخته می گردد، میلیون ها دلار شیشه خاص خریداری شده و این موضوع توجه کارمندان تسلا را به خود جلب نموده است. بعلاوه شرکت های مرتبط با ماسک و دیگر مدیران غول خودروسازی ظاهراً حجم زیادی از زمین های اطراف این منطقه را خریداری نموده اند.

خانه درحال ساخت ایلان ماسک

درباره خانه ای که ایلان ماسک درحال ساخت آن است، گفته شده که احتمالاً یک شش ضلعی پیچ وتاب خورده خواهد بود یا یک مکعب شیشه ای شبیه به فروشگاه خیابان پنجم اپل. بعلاوه کارشناسان گفته اند که این خانه ظاهراً یک فضای شخصی خواهد بود؛ زیرا شامل اتاق خواب، حمام و آشپزخانه می گردد.

نتیجه این تحقیقات هنوز معین نیست؛ زیرا تسلا سال ها پیش بخش روابط عمومی خود را تعطیل نموده و ماسک هنوز در این مورد هیچ اطلاع رسانی ننموده است. بااین وجود، هیئت مدیره تسلا می خواهد نقش ماسک در این پروژه و بعلاوه این موضوع که کارگران تسلا زمان خود را صرف ساخت خانه نموده اند یا خیر نیز متوجه گردد.

این اولین باری نیست که یکی از مدیران ارشد شرکت های فناوری به خاطر هزینه های خود زیر ذره بین قرار می گیرد. متا نیز سال گذشته، تحقیق و بازپرسی از شریل سندبرگ، مدیر اجرایی سابق خود را شروع نموده بود تا احتمال سوءاستفاده از منابع این شرکت به وسیله او را معین کند. در آن موقع گفته شده بود که متا درحال آنالیز این موضوع است که آیا او از منابع شرکت برای برنامه ریزی مراسم ازدواج آینده خود به درستی استفاده نموده است یا خیر.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5013

به "جنجال خانه عجیب ثروتمندترین مرد دنیا، ایلان ماسک زیر ذره بین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال خانه عجیب ثروتمندترین مرد دنیا، ایلان ماسک زیر ذره بین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید