جمعیت طلوع بی نشان ها ، گزارشی از پویش بچه ها شهرم

به گزارش یزد بلاگ، جمعیت طلوع در سال های فعالیت خود به طور جسته گریخته به کار در حوزه بچه ها کار پرداخته است.

جمعیت طلوع بی نشان ها ، گزارشی از پویش بچه ها شهرم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جمعیت خیریه طلوع بی نشان ها، بچه ها کار یکی از گروه های هستند که در معرض بی خانمانی در جامعه قراردارند. جمعیت طلوع در سال های فعالیت خود به طور جسته گریخته به کار در حوزه بچه ها کار پرداخته است اما پس از پخش مواد ضدعفونی در زمان همه گیری ویروس جدید کرونا یا عامل بیماری کووید-19 بر آن شد تا کاری مستمر و با برنامه ای دقیق و منسجم در غالب پویش بچه ها شهرم در جهت کاهش شیب افزایش بچه ها کار انجام دهد.

در پویش بچه ها شهرم که از دل کمپین تهران شهر بدون گرسنه جمعیت طلوع بی نشان ها بیرون آمده است، یاوران دغدغه مند طلوع، هر 5 شنبه به پخش یک وعده غذایی یا خوراکی و بازی با بچه ها کار در چهارراه ها و سطح شهر تهران می پردازند تا ازین طریق با ایجاد رابطه محبت آمیز و جلب اعتماد آن ها به ارزیابی شرایط و آسیب شناسی محلات و خانواده هایشان اقدام نمایند. در مرحله بعد پس از تسهیل گری محلی، مداخله درمانی و مددکاری به نظارت راهبردی آن ها بپردازند. به امید آنکه روزی برسد هیچ کودکی در شهر ما مجبور به کار کردن بی تناسب با سن و توانایی هایش نباشد.

هشتگ های #بچه ها-شهرم/ #تهران-شهر-بدون-گرسنه و جمعیت-طلوع-بی-نشانها در پی این اقدام بوجود آمدند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1816

به "جمعیت طلوع بی نشان ها ، گزارشی از پویش بچه ها شهرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعیت طلوع بی نشان ها ، گزارشی از پویش بچه ها شهرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید