جزیده: برای دو گروه کردن لیگ والیبال دیر نیست، فدراسیون برنامه ریزی کند

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: به نظرم من همین الان هم برای دو گروه کردن لیگ والیبال دیر نیست و فدراسیون باید با برنامه ریزی دقیق تر ادامه لیگ را برگزار کند.

جزیده: برای دو گروه کردن لیگ والیبال دیر نیست، فدراسیون برنامه ریزی کند

عظیم جزیده در گفت وگو با خبرنگاران، با انتقاد از شرایط لیگ برتر والیبال ایران توضیح داد: از روز اول صحبت بنده این بود که باید با برنامه تر پیش برویم. از سال گذشته که کرونا آمد تا الان، بیشترین ضرر را تیم گنبد متحمل شد. 5 بازی خانگی ما فصل گذشته انجام نشد و سه بازی خانگی هم طی چند هفته اخیر از لیگ امسال برگزار نشد. باید با تدبیر و برنامه ریزی بهتر پیش برویم، فدراسیون باید در این دو هفته کننده باشگاه ها را بخواهد تا تدبیر خوبی اندیشیده شود.

او اضافه کرد: الان برخی دوستان معتقدند که لیگ باید به صورت متمرکز برگزار شود، اما باید بگویند این گفته بر چه اساسی است؟ چه تدبیر و امکاناتی پشت این صحبت ها هست؟ همه چیز برای تست کرونا و بهداشت وجود دارد؟

سرمربی تیم شهرداری گنبد، درباره پیشنهاد خود برای برگزاری ادامه لیگ نیز گفت: از همان ابتدا بهتر بود لیگ را در دو گروه برگزار می کردند. می گویند باشگاه هایی که برنامه ریزی نکرده اند بازیکنانشان مبتلا به کرونا هستند، در حالی که به اعتقاد من اینطور نیست و همه باشگاه ها در تلاش برای جلوگیری از این اتفاق بوده اند، این حرف توهین به باشگاه ها است. ما هم دو سه نفر از بازیکنانمان حدودا یک ماه پیش کرونا گرفته بودند اما خدا را شکر اکثرا بالای 90 درصد جواب تست ها منفی بوده است.

او تاکید کرد: فدراسیون باید یک برنامه ریزی دقیق تر کند تا کمک حال والیبال باشد. نیاز به مطرح شدن این سوال است که چه کاری باید کنیم تا لیگ به خاتمه برسد؟ اگر از اول لیگ را دو گروهی می کردند بهتر بود.

جزیده درباره پیشنهاد خود گفت: فدراسیون مسائل زیادی دارد و مدیریت در این شرایط خیلی سخت است. هنوزم دیر نشده و بهتر است لیگ را در دو گروه برگزار کنند. پس از تقسیم تیم ها به دو گروه 7 تیمی، بازی های هر گروه را به صورت متمرکز در یک شهر با شرایط سفید برگزار کنند، اما به شرطی که در تعدادهای زیاد حتی شده هر روز تست کرونا بگیرند تا احتمال خطر به صفر نزدیک شود. الان بحث رفت و آمد هم هست که خودش به تنهایی کار را سخت می کند. واقعیت این است که در حال حاضر برگزاری لیگ بیشتر بخاطر تیم ملی است چون المپیک را پیش رو دارد، وگرنه بخاطر باشگاه ها برنامه ریزی نشده است و تنها هزینه برای باشگاه ها دارد. لیگ باید به صورت دو گروه و تورنمنتی برگزار شود.

او در پایان اظهار کرد: در حقیقت ذهنیت فعلی همه ما مربیان در این شرایط بحرانی بیشتر به سمت دریافت تست های PCR است و نگران سلامتی بازیکنان هستیم. این دغدغه کادرفنی تیم ها را هم اذیت می کند، شاید منی که الان سالم هستم در جریان پروازها مبتلا شوم. به هر حال مشکل فعلی تنها با برنامه ریزی حل نمی شود و باید فدراسیون نسبت به این موضوع دقیق تر شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2450

به "جزیده: برای دو گروه کردن لیگ والیبال دیر نیست، فدراسیون برنامه ریزی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیده: برای دو گروه کردن لیگ والیبال دیر نیست، فدراسیون برنامه ریزی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید