جبهه النصره 38 مرتبه مناطق کاهش تنش در سوریه را هدف قرار داد

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، پایگاه حمیمیم که مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه به شمار می رود، بیانیه ای را در مورد حملات گسترده تروریست های تکفیری جبهه النصره به مناطق کاهش تنش در سوریه منتشر کرد.

جبهه النصره 38 مرتبه مناطق کاهش تنش در سوریه را هدف قرار داد

بر اساس این گزارش، مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه در بیانیه خود تأکید نموده است که تروریست های تکفیری جبهه النصره طی 24 ساعت گذشته 38 مرتبه مناطق کاهش تنش در سوریه را هدف حملات خود قرار داده اند.

این درحالی است که مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه پیشتر نیز اعلام نموده بود که جبهه النصره 18 حمله به مناطق کاهش تنش در نقاط مختلف ترتیب داد. طبق اعلام این مرکز، نقض آتش بس عمدتاً در استان های لاذقیه، حماه و ادلب اتفاق افتاده است.

مرکز مذکور همچنین عنوان نموده بود: استان حماه چند مرتبه توسط تروریست های تکفیری جبهه النصره هدف حمله نهاده شد و این درحالی است که حملاتی نیز توسط تکفیریها به استان حلب اجرا شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3009

به "جبهه النصره 38 مرتبه مناطق کاهش تنش در سوریه را هدف قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبهه النصره 38 مرتبه مناطق کاهش تنش در سوریه را هدف قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید