ثبت نام برای دریافت وام یک میلیونی تا 10 خرداد تمدید شد

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسین میرزایی در خصوص آخرین خبرها از وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران که برای دوران کرونا پرداخت می گردد، گفت: برای دریافت این وام تا 10 خردادماه فرصت است و متقاضیان یارانه بگیر می توانند با سیم کارت تلفن همراه که به نام سرپرست باشد، کد ملی سرپرست را به سرشماره 6369 ارسال نمایند.

ثبت نام برای دریافت وام یک میلیونی تا 10 خرداد تمدید شد

وی اضافه نمود: یک موعد از پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه بگیر باقی مانده است که در 22 خرداد 99 این وام یک میلیونی به حساب سرپرستان متقاضی واریز می گردد.

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: تا به امروز 20 میلیون و 184 هزار و 368 سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی یارانه ای گرفته اند و بقیه مانده اند که البته یکسری از این افراد تمایلی به دریافت وام ندارند و بعضی نیز تقاضای خود را با ارسال کد ملی به سرشماره یاد شده اعلام کردند.

وی گفت: بعضی نیز کد ملی خود را اشتباه وارد نموده یا با سیم کارت دیگری فرستاده اند که اینها قبول نیست و بعضی نیز در پیامک خود نوشته اند من متقاضی وام هستم که بارها اعلام کردیم فقط 10 رقم شماره ملی سرپرست یارانه بگیر را با سیم کارتی که به نام او باشد به سرشماره 6369 ارسال نمایند.

میرزایی تأکید کرد: باقی مانده وام یک میلیونی یارانه ای در 22 خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

منبع: فارس

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1341

به "ثبت نام برای دریافت وام یک میلیونی تا 10 خرداد تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام برای دریافت وام یک میلیونی تا 10 خرداد تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید