تیک تاک بدون الگوریتم اصلی به فروش می رود

به گزارش یزد بلاگ، شرکت چینی بایت دنس که شرکت مادر تیک تاک است، میخواهد این اپلیکیشن ویدیویی را بدون الگوریتم اصلی آن در آمریکا به فروش برساند.

تیک تاک بدون الگوریتم اصلی به فروش می رود

به گزارش خبرگزاری مالی ایران،روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست به نقل از یک منبع مطلع نوشت: بایت دست کد سورس اصلی اپلیکیشن تیک تاک را به هیچ خریدار آمریکایی نخواهد داد اما تیم فناوری تیک تاک در آمریکا می تواند الگوریتم جدیدی طراحی کند.

الگوریتم تیک تاک باعث می گردد صفحه اصلی اپلیکیشن که با نام صفحه برای شما شناخته می گردد، جدیدترین ویدیوها و ترندها را به کاربران برنامه نشان دهد.

کارشناسان پیش از این اظهار نموده بودند هر شرکتی که فعالیتهای آمریکایی تیک تاک را خریداری کند، اگر اپلیکیشن را بدون الگوریتم دریافت کند با شرایط دشواری روبرو می گردد زیرا این فناوری برتر از فناوری مورد استفاده رقیبان است و اگر تیک تاک بدون الگوریتم فروخته گردد، خریداران جدید باید الگوریتمی برای جایگزینی آن طراحی نمایند.

گزارشهایی که پیش از این منتشر شد حاکی از آن است که دولت چین اواخر ماه میلادی گذشته در فهرست صادرات فناوری خود تغییراتی داد که شرکتهای چینی را ملزم می نماید پیش از صادرات فناوری خود موافقت دولت چین را کسب نمایند. کارشناسان می گویند الگوریتم تیک تاک هم تحت چنین فهرستی قرار می گیرد. بایت دنس با فروش تیک تاک بدون الگوریتمهای کلیدی می تواند داراییهای تیک تاک در آمریکا را بدون کسب موافقت وزارت بازرگانی چین به فروش برساند.

بایت دنس تا سه شنبه 15 سپتامبر مهلت دارد فعالیتهای آمریکایی خود را به یک شرکت آمریکایی واگذار کند. ترامپ ماه گذشته دو فرمان اجرایی صادر کرد که بایت دنس را ملزم کرد داراییهای تیک تاک در آمریکا را به فروش رساند در غیر این صورت با ممنوعیت در آمریکا روبرو می گردد. همچنین طبق حکم ترامپ، شرکتهایی آمریکایی از 20 سپتامبر اجازه داد و ستد با بایت دنس را ندارند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، ماههاست که سیاستمداران هر دو حزب حاکم در آمریکا نسبت به مالکیت چینی اپلیکیشن تیک تاک که محبوبیت گسترده ای در این کشور دارد، ابراز نگرانی نموده اند. مقامات آمریکایی از امنیت و حریم خصوصی این اپلیکیشن محبوب انتقاد نموده و مدعی هستند اطلاعات کاربران آمریکایی ممکن است در اختیار دولت چین قرار گیرد. در مقابل، تیک تاک ادعاهای مذکور در مورد قرار دادن اطلاعات کاربران در اختیار مقامات چینی را تکذیب نموده است.

انتهای پیغام

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2253

به "تیک تاک بدون الگوریتم اصلی به فروش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیک تاک بدون الگوریتم اصلی به فروش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید