فراوری مکمل نانویی زردچوبه برای ارتقاء سیستم ایمنی بدن

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- یکی از شرکت های فناوری دارویی با فراوری مکمل دارویی حاوی عصاره زردچوبه، پیروز به افزایش اثربخشی مواد موثر دارویی موجود در زردچوبه در بدن شده که مصرف این مکمل علاوه بر تنظیم کننده سیستم ایمنی از مغز و اعصاب و سیستم گوارشی محافظت می نماید.

فراوری مکمل نانویی زردچوبه برای ارتقاء سیستم ایمنی بدن

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از ستاد نانو، کورکومین ماده مؤثره ریشه زردچوبه است که با دخالت در مسیرهای متعدد سلولی در بدن، از بین برنده قدرتمند رادیکال های آزاد و تنظیم کننده هوشمند سیستم ایمنی است. کورکومین با کاهش استرس اکسیداتیو می تواند مقاومت بدن را در مقابل تخریب سلولی در بافتهای مغز، سینه، روده و پروستات افزایش دهد. تحقیقات روی کورکومین نشان داده است که این ماده قادر است میزان قند خون را کنترل کند و باعث بهبود عملکرد کبد گردد.

این خواص کم نظیر، باعث شده این ترکیب گیاهی، انتخابی عالی در پیشگیری از ابتلا و یاری به درمان بسیاری از بیماری ها باشد ولی کورکومین به سرعت از خون دفع می گردد و برای به دست آوردن نتایج درمانی باید مقادیر بیشتری از این ماده مصرف گردد. فرمولاسیون نانویی این شرکت دانش بنیان که در مکمل کورکدن به کار رفته مشکل انحلال را حل نموده و اثربخشی کورکومین را در بدن افزایش می دهد.

مصرف کورکدن یک راه چاره تنظیم کننده سیستم ایمنی بوده، محافظت از مغز و اعصاب، مفاصل، سلول ها، سیستم گوارش و کبد را بر عهده داشته و به بازسازی بافت های تخریب شده یاری می نماید و در عین ضد سرطان نیز است.

در این کپسول های حاوی کورکومین از فناوری نانومایسل استفاده شده و فاقد مواد تراریخته است. این سافت ژل به صورت کپسول فراوری شده و در حال حاضر به وسیله داروخانه های سراسر کشور قابل تهیه است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2486

به "فراوری مکمل نانویی زردچوبه برای ارتقاء سیستم ایمنی بدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری مکمل نانویی زردچوبه برای ارتقاء سیستم ایمنی بدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید