توقف پروازهای فرودگاه نشویل

به گزارش یزد بلاگ، سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا از توقف موقت پروازهای فرودگاه نشویل ایالت تسنی به دنبال وقوع انفجار خبر داد.

توقف پروازهای فرودگاه نشویل

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در پی انفجار شهر نشویل ایالت تنسی آمریکا، پروازهای فرودگاه نشویل به حالت تعویق درآمده است.

سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا اعلام کرد که پروازهای فرودگاه نشویل به دلیل قطع شدن خطوط ارتباطی، موقتا به حالت تعویق درآمده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در همین ارتباط، شبکه خبری الجزیره گزارش داد که خطوط ارتباطی از جمله خطوط اضطراری مناطق مختلف ایالت تنسی پس از انفجار نشویل قطع شده است.

بامداد جمعه یک دستگاه خودروی پارک شده در یکی از خیابان های مرکزی شهر نشویل در ایالت تنسی منفجر شده و چندین ساختمان بر اثر این انفجار مهیب آسیب دیده اند که دست کم 3 نفر در این حادثه مجروح و در بیمارستان بستری شده اند.

پلیس تنسی نیز پس از انجام تحقیقات اولیه تأکید کرده است که این حادثه احتمالاً عمدی بوده و ابعاد آن پس از انجام بررسی های بیشتر با همکاری نهادهای فدرال از جمله اف بی آی مشخص خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3061

به "توقف پروازهای فرودگاه نشویل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف پروازهای فرودگاه نشویل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید