تغذیه سالم شاه کلید مقابله با ویروس کرونا است

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی عضو هیات علمی پژوهشکده علوم و فناوری صنایع غذایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: این روزها که ویروس کرونا سلامت افراد جامعه را تهدید می کند، تغذیه سالم می تواند به عنوان شاه کلیدی برای مقابله با این ویروس مطرح باشد.

تغذیه سالم شاه کلید مقابله با ویروس کرونا است

دکتر شادی بلوریان در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص مواد غذایی مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن، اظهار کرد: مصرف غذاهای سالم و فراسودمند همواره نقش قابل توجهی در افزایش مقابله با بیماری ها دارند. این روزها که ویروس کرونا سلامت افراد جامعه را تهدید می کند، تغذیه سالم می تواند به عنوان شاه کلیدی برای مقابله با این ویروس مطرح باشد.

وی اضافه کرد: علاوه بر رعایت مسایل بهداشتی، تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن می تواند نقش قابل توجهی در مقابله با این ویروس داشته باشد. مواد غذایی حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان می توانند سیستم دفاعی بدن ما را تقویت کنند که این ترکیبات در ویتامین E ،C و A وجود دارد.

بلوریان گفت: اجتناب از مصرف غذاهای پرچرب و پرنمک و استفاده از سیر، زردچوبه و زنجبیل در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش قابل توجهی دارد.

مشروح گفت وگوی خبرنگاران با عضو هیات علمی پژوهشکده علوم و فناوری صنایع غذایی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید:

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1035

به "تغذیه سالم شاه کلید مقابله با ویروس کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغذیه سالم شاه کلید مقابله با ویروس کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید