تعداد مبتلایان به کرونا در افغانستان به 29 هزار نفر نزدیک شد

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از آوا، وزارت بهداشت افغانستان امروز چهارشنبه در بیانیه ای بیان کرد که با شناسایی 409 مورد مثبت جدید کرونا، شمار بیماران کووید 19 در این کشور به 28 هزار و 833 نفر رسیده است.

تعداد مبتلایان به کرونا در افغانستان به 29 هزار نفر نزدیک شد

بر اساس اعلام وزارت بهداشت افغانستان، 12 مرگ جدید هم در نتیجه این بیماری در شبانه روز گذشته روی داده است که مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری را به 581 نفر رسانده است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت بهداشت افغانستان در این خصوص آمده است که در 24 ساعت گذشته، 472 بیمار مبتلا به کرونا در افغانستان بهبود یافته و شمار بهبودیافتگان به 8 هزار و 764 نفر رسیده است.

بر این اساس، شهرها و ولایت های کابل، هرات، بلخ، ننگرهار، قندهار، بامیان، بغلان و میدان وردک بیشترین تعداد افراد مبتلا به کرونا را در افغانستان دارند.

لازم به ذکر است بیماری کووید-19 نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان، مرکز استان هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در بیش از 210 کشور تبدیل به پاندمی شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1685

به "تعداد مبتلایان به کرونا در افغانستان به 29 هزار نفر نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به کرونا در افغانستان به 29 هزار نفر نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید