تعبیر خواب پا - دیدن پای زخمی در خواب چه تعبیری دارد؟

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران | سرویس سرگرمی - خواب ها و رویاها می توانند راهنمای ما باشند، زیرا حقیقت مربوط به نقاط ضعف و قوت ما را به خوبی نشان می دهند. خواب بینشی کاملا جدید به ما می بخشد تا بتوانیم به استقبال آنچه که در پیش رو داریم برویم. بنابراین آگاهی از فضای کلی خواب و فهم نمادهای موجود در آن لازم است، با مجموعه ای از تعبیر خواب پا و آنالیز حالات مختلف آن در رویا همراه مجموعه تعبیر خواب خبرنگاران باشید.

تعبیر خواب پا - دیدن پای زخمی در خواب چه تعبیری دارد؟

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

پا: این تصویر در رویا به شالوده، توازن در زندگی و حفظ اصول اساسی در زندگی اشاره می نماید.

پای برهنه: اشاره به ارتباط با واقعیت. اگر راه رفتن مشکل بود به دشواری زندگی در آن برهه زمانی که رویا دیده شده است اشاره دارد. البته در بعضی فرهنگ ها پابرهنگی فقر را تداعی می نماید.

از دست دادن یک یا هر دو پا: ناتوان بودن از انجام هر فعالیتی یا نبود استقلال و اعتماد به نفس؛ در کتاب اونیرو کریتیکن (یکی از قدیمی ترین کتاب های تعبیر خواب) آمده است که از دست دادن پا به مانعی برای سفری که رویابین راهی آن است اشاره دارد.

(کتاب فرهنگ تفسیر رویا)

تعبیرخواب پا

ابراهیم کرمانی گوید: هر دو پای به تأویل، پدر و مادر باشد و هر ضعف و نقصانی که در پا بیند، همین دلیل بر پدر و مادر کند. اگر بیند پای بسیار داشت، دلیل که به سفر شود.

آنلی بیتون می گوید: دیدن پای خود در خواب، علامت نومیدی و مغلوب اراده دیگری شدن، است.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن پای در خواب بر هفت وجه است.

  1. عیش وعشرت
  2. عمر
  3. سعی وتلاش کردن
  4. طلب مال
  5. قوت ونیرومندی
  6. سفر
  7. زن

لوک اویتنهاو می گوید: پا: سلامتی و نیکبختی

تعبیر خواب پای بریده

حضرت دانیال گوید: اگر کسی بیند یک پای او بریده بود یا شکسته، دلیل که نیمه مال او از وی ضایع شود. اگر هر دو پای بریده یا شکسته بیند، دلیل که جمله مالش برود یا خود بمیرد. و معبران گویند: اگر شخصی هر دو پای خود را بریده یا شکسته بیند، دلیل که به سفر شود.

محمدبن سیرین گوید: اگر بیند پایش نبود و با چوب راه می رفت، دلیل که اعتماد بر کسی کند که از آن کس وفا نیابد. اگر کسی عامل پادشاه بیند هر دو پای او بریده است، دلیل که از عمل معزول شود و مالش تلف شود.

تعبیر خواب پای در بند

ابن سیرین: اگر بیند پای او در بند بود، دلیل که او را زیانی رسد. اگر بیند پای او به ستونی بسته است، این تأویل بهتر است. اگر دید پای او در دامی گرفتار شده است و یا درجائی فرو رفته است، دلیل که در مکر و حیلتی گرفتار شود، به قدر آن که پای وی در آن سخت شده است. اگر دید پای وی در جایگاهی یا در گودی بلغزید، دلیل است که از کار دین و جهان بازماند، یا کسی سخنی بدو گوید، که از آن رنجور شود.

تعبیر خواب دیدن پا همچون پای حیوانات

جابر مغربی گوید: اگر بیند که پای او چون پای شتران یا پای گاو است، دلیل که قوت و مالش زیاد شود. اگر دید که پای او چون پای اسب است یا پای خر، دلیل که قوت و جاه او افزون شود. اگر پای خود چون پای درندگان یا ددان بیند، وی را چیزی حرام حاصل شود. اگر پای خود را چون چنگال مرغان بیند، دلیل بر قوت کسب معیشت او بود و بر دشمن ظفر یابد.

تعبیر خواب پای زخمی

لوک اویتنهاو:

  • کوچک: تنگدستی
  • مجروح: غم و غصه

آنلی بیتون: اگرخواب ببینید پایتان درد می نماید، علامت آن است که دچار مسائل خانوادگی دست و پاگیر و حقیری خواهید شد.

تعبیر خواب پای دیگران

آنلی بیتون می گوید: دیدن پای دیگران در خواب، نشانه آن است که با سختی از حقوق خود دفاع می کنید و به مقامی بالاتر در زندگی دست می یابید.

دیدن پای خود در خواب

آنلی بیتون:

  • اگر خواب ببینید پای خود را می شویید، نشانه آن است که اجازه می دهید تا دیگران شما را فریب بدهند.
  • اگر خواب ببینید پای شما ملتهب و متورم است، علامت آن است که با جدا شدن از خانواده خود، تغییراتی در زندگی و کار خواهید داد.

لیلا برایت می گوید: اگر در خواب پای خود را بیش از اندازه عظیم دیدید، به این معنا است که به زودی ملکی خواهید خرید. اگر در خواب پای خود را بیش از اندازه لاغر دیدید، یعنی کارهای سختی پیش رو دارید.

تعبیر خواب پای فلج

لیلا برایت:

  • اگر در خواب ببینید که پایتان فلج شده، به این معنا است که باید بیشتر مراقب خود باشید. شکستن پا در خواب، نشانه وقوع اتفاقات ناگوار است.
  • دیدن پای فلج و ناتوان مربوط می شود به شغل شخص یعنی مسئله ای در شغل شخص پدیدار خواهد شد این در صورتی است که خواب بین شاغل باشد.

از اینکه با تعبیر خواب پا و دیدن حالات مختلف آن در خواب همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: setare.com
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3821

به "تعبیر خواب پا - دیدن پای زخمی در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب پا - دیدن پای زخمی در خواب چه تعبیری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید