تصاویری از عجیب ترین و پرسرو صدا ترین صحنه ورزش ایران

به گزارش یزد بلاگ، آخرین ملاقات لیگ بسکتبال ایران صحنه ای خلق شد که در تاریخ بسکتبال ایران برای همواره ماندگار خواهد شد.

تصاویری از عجیب ترین و پرسرو صدا ترین صحنه ورزش ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بی جهت نیست که می گویند گاهی اوقات رشته بسکتبال با اختلاف جذاب ترین ورزش جهان است. درواقع معنی این جمله را تمام کسانی که تماشای چهارمین فینال بسکتبال ایران را از دست ندادند، به چشمشان دیدند که نه تنها صدم ثانیه بلکه تا هزارم ثانیه های انتهای باید برای معین تیم برنده صبر نمایند.

بیست دو دومین ملاقات فینال لیگ برتر بسکتبال ایران در حالی بین دو تیم مهرام و شهرداری گرگان برگزار گردید که درمجموع گرگانی ها دو بر یک از حریف نامدارشان جلو بودند و در صورت پیروزی در ملاقات امشب می توانستند برای اولین بار شهر بسکتبال خیز گرگان را به مقام قهرمانی برسانند.

بازی به حدی دیدنی بود و اختلاف امتیازات به حدی کم بود که هرلحظه یکی از این دو تیم را می دیدی که از حریفش پیش افتاده است و در کل می توان ادعا کرد که چهارمین مصاف این دو تیم به واقع نمایانگر کلاسی در حد فینال بسکتبال ایران بود.

اما اگر از تمام صحنه های زیبای این بازی و گزارش مهیج آن بگذریم، که همه چیز داشت باید به پرتاب فوق العاده پری پتی پوینت گارد اهل میلواکی امریکای گرگانی ها در واپسین لحظات اشاره نمود که برای همواره این ملاقات را در اذهان بسکتبالیست دوستان یا حتی ورزش دوستان ایرانی ماندگار کرد.

تصمیم او در هزارم ثانیه های انتهای برای پرتاب از نیمه خودی در حالی گرفته شد که آن ها علی رغم اینکه در بیشتر اوقات بازی تیم برتر میدان بودند 3 امتیاز از مهرامی ها عقب افتاده بودند و تنها نیاز به یک پرتاب سه امتیازی داشتند اما درعین حال فرصتی هم برای رفتن به زمین حریف نبود.

در این لحظه حساس بود که این بازیکن 33 ساله کاری کرد کارستان او در شرایطی که مهرامی ها خودشان را آماده جشن پیروزی نموده بودند از زمین خودشان اقدام به پرتاب توپ به سمت حلقه مهرام کرد تا همگان در سالن و پای گیرنده هایشان برای معین سرنوشت این بازی میخکوب شوند. توپ رفت و رفت و رفت و درنهایت به شکل عجیبی وارد سبد مهرامی شد تا فریاد شادی گرگانی ها به آسمان رود و دو تیم در امتیاز 96 مساوی شوند.

چهره تمام کسانی که این صحنه را از نزدیک تماشا می کردند دیدنی بود، از صمد نیکخواه بهرامی بگیرید تا داوران و معاون وزیر ورزش و جوانان که از آن پرتاب دینی به وجد آمده بودند.

در وقت اضافی هم با توجه بیرون رفتن مهدی کامرانی و صمد نیک خواه به علت 5 خطای فردی (در انتها کوارترسوم) و همچنین دوپینگ روحی بی نظیری که گرگانی ها از این شوت پری پتی نموده بودند، با فزونی 110 بر 103 شهرداری چی های گرگانی همراه شد تا گرگانی ها خواب در چشمانشان حرام گردد.

درواقع ارتباط این شهر شمالی با بسکتبال به یک یا دو دهه اخیر ختم نمی گردد، چراکه گرگانی ها با ورزش بسکتبال زندگی می نمایند و از این رو قدر این قهرمانی را شاید بیش از هر شهری درک می نمایند.

آن ها نام پری پتی را حالا حالاها فراموش نخواهند کرد و شاید بهترین جمله را در وصف او، یکی از همبازی هایش به کاربرد که گفت من امشب دست خدا را دیدم

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3844

به "تصاویری از عجیب ترین و پرسرو صدا ترین صحنه ورزش ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از عجیب ترین و پرسرو صدا ترین صحنه ورزش ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید