ترکیه شبکه های اجتماعی خارجی را قانونمند می نماید

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، مجلس ترکیه قانونی در مورد شبکه های اجتماعی در این کشور تصویب کرد.

ترکیه شبکه های اجتماعی خارجی را قانونمند می نماید

این قانون تعریفی رسمی و قانونی از شبکه های اجتماعی ارائه می نماید و هدف آن معین نمایندگانی از سوی این شرکت ها برای انجام تحقیقات رسمی و فرایندهای قانونی مربوط به جرائم در این پلتفرم ها است.

قانون مذکور در حقیقت ماهیت های حقوقی یا حقیقی را تعریف می نماید که به کاربران اجازه می دهند محتوایی را در فضای آنلاین ایجاد و رصد نمایند یا به اشتراک بگذارند. محتوای مذکور هرگونه متن، تصویر، صوت یا موقعیت را شامل می گردد.

همچنین شبکه های اجتماعی خارجی که روزانه بیش از یک میلیون بازدیدنماینده در ترکیه دارند، باید در این کشور حداقل یک نماینده داشته باشند. اطلاعات تماس این فرد باید در وب سایت پلتفرم معین و دسترسی به آن آسان باشد. همچنین نماینده مذکور باید شهروند این کشور باشد.

علاوه بر آن شبکه اجتماعی باید اقدامات لازم جهت ذخیره اطلاعات کاربران داخل ترکیه را اتخاذ نمایند.

شرکت هایی که این قوانین را نقض نمایند با جریمه روبرو می شوند. پیش از این جریمه های در نظرگرفته شده برای شبکه های اجتماعی بین 10 تا 100 هزار لیر ترکیه(معادل 1500 تا 15هزار دلار) بود. اما اکنون مبلغ جریمه ها بین یک تا 10 میلیون لیر ترکیه (146 هزار تا یک میلیون و 461 هزار و 650 دلار) معین شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1846

به "ترکیه شبکه های اجتماعی خارجی را قانونمند می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه شبکه های اجتماعی خارجی را قانونمند می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید