ترامپ: وقتم را برای مناظره مجازی تلف نمی کنم

به گزارش یزد بلاگ، رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از تصمیم عوامل برگزارکننده مناظره های انتخاباتی این کشور برای برگزاری دور دوم مناظره ها به صورت مجازی، گفت که در مناظره مجازی شرکت نخواهد کرد.

ترامپ: وقتم را برای مناظره مجازی تلف نمی کنم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز اعلام نمود که برگزاری مناظره انتخاباتی به صورت مجازی از نظر وی پذیرفتنی نیست و به همین دلیل وی در مناظره مجازی شرکت نخواهد کرد.

ترامپ در خصوص تصمیم جدید عوامل برگزارکننده مناظره های انتخاباتی آمریکا به فاکس نیوز گفت: فرمت جدید مناظره از نظر ما غیرقابل قبول است. من وقتم را برای یک مناظره مجازی تلف نخواهم کرد.

وی ادامه داد: من ایده مناظره مجازی را نمی پسندم زیرا اداره کننده مناظره می تواند هرگاه که بخواهد صحبت های من را قطع کند.

در پی ابتلای دونالد ترامپ به بیماری کووید-19 کمیسیون مناظره های انتخاباتی آمریکا تصمیم گرفته است که به منظور حفظ سلامت نامزدها و همراهانشان و همچنین عوامل اجرایی مناظره ها، دور دوم مناظره انتخاباتی میان ترامپ و بایدن را به صورت مجازی برگزار کند.

جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر (آبان) اعلام کرده است که مسئله ای با برگزاری مناظره ها به صورت مجازی ندارد.

کیت بدینگ فیلد معاون ستاد انتخاباتی بایدن طی پیامی در خصوص موافقت معاون رئیس جمهور سابق آمریکا با برگزاری مناظره ها به صورت مجازی تأکید کرد: آقای بایدن بی صبرانه منتظر گفتگوی مستقیم با مردم آمریکا است تا برنامه هایش را برای بازسازی کشوری که به رهبری ترامپ شدیدترین رکود اقتصادی خود پس از رکود بزرگ را پشت سر می گذارد، ارائه دهد و با طرح های شکست خورده دونالد ترامپ به مقایسه بگذارد.

.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2422

به "ترامپ: وقتم را برای مناظره مجازی تلف نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: وقتم را برای مناظره مجازی تلف نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید