تاکید مجدد پاپ فرانسیس بر برقراری آتش بس جهانی و فوری

به گزارش یزد بلاگ، پاپ فرانسیس ضمن تاکید مجدد بر برقراری آتش بس جهانی و فوری، خاطرنشان کرد: تا به امروز هیچ گونه نشانه ای از توقف فرایند همه گیری جهانی ویروس کرونا مشاهده نمی گردد.

تاکید مجدد پاپ فرانسیس بر برقراری آتش بس جهانی و فوری

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های دنیا در جریان سخنرانی خود در میدان سنت پیتر، اظهار داشت: در زمانی که هیچ نشانه ای برای توقف شیوع ویروس کرونا مشاهده نمی گردد، دوست دارم بر نزدیک بودن خود با کسانی که به این بیماری مبتلا و با پیامدهای مالی و اجتماعی آن رو به رو شده اند، تاکید کنم.

وی همچنین گفت: من به طور ویژه به کسانی که به خاطر جنگ و درگیری درد و رنجشان بیشتر شده، فکر می کنم.

پاپ فرانسیس با اشاره به قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل، بر برقراری آتش بس دنیای و فوری که موجب صلح و امنیت شده و ارائه یاری های بشردوستانه لازم را ممکن می سازد، تاکید نمود.

پاپ فرانسیس همچنین توضیح داد: ما با نگرانی تشدید تنش های مسلحانه در منطقه قفقاز بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان طی روزهای اخیر را دنبال می کنیم. در حالی که من برای خانواده هایی که جان خود را در جریان درگیری ها از دست داده اند، دعا و آرزو می کنم که دو طرف به وسیله پایبندی به جامعه دنیای و نیز به وسیله گفت وگو و اراده ای قوی به راه حلی مسالمت آمیز دست یابند که خیر و منفعت ملت دو کشور را به دنبال داشته باشد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1748

به "تاکید مجدد پاپ فرانسیس بر برقراری آتش بس جهانی و فوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید مجدد پاپ فرانسیس بر برقراری آتش بس جهانی و فوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید