بیانیه وزیر خارجه آلمان درباره نتایج نشست کمیسیون مشترک برجام

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، وزیر امور خارجه آلمان در بیانیه ای از نتایج حاصل شده در جلسه کمیسیون مشترک برجام استقبال نموده و بر اهمیت اجرایی شدن کامل توافق هسته ای در امنیت منطقه تاکید نمود.

بیانیه وزیر خارجه آلمان درباره نتایج نشست کمیسیون مشترک برجام

صفحه توییتر وزارت امور خارجه آلمان پس از برگزاری نشست مجازی امروز کمیسیون مشترک برجام، بیانیه ای از هایکو ماس وزیر امور خارجه این کشور منتشر کرد که در آن آمده است:

خوشحالم تمام طرف های مرتبط موافقت نموده اند هفته بعد در وین ملاقات نمایند تا دوباره در زمینه اجرای کامل برجام فعالیت نمایند. ما همراه با فرانسه و انگلیس - شرکایمان در تروئیکای اروپا- مشترکا طی چند هفته گذشته در راستای رسیدن به این هدف کوشش نموده ایم.

در ادامه این بیانیه آمده است: زمانی برای از دست دادن نداریم. بازگشت به یک توافق هسته ای که از طرف همه اجرا گردد، امتیاز مثبتی برای امنیت در کل خاورمیانه و بهترین مبنای مذاکرات درباره دیگر مسائل مهم در ثبات منطقه خواهد بود.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار مالی را از کانال تلگرام خبرنگاران دنبال کنید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3732

به "بیانیه وزیر خارجه آلمان درباره نتایج نشست کمیسیون مشترک برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه وزیر خارجه آلمان درباره نتایج نشست کمیسیون مشترک برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید