بهترین زمان خرید دارا دوم کی است؟

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی دلبری کارشناس بازار سرمایه با اشاره به شایعه های رایج در فضای مجازی درباره منفعت خرید صندوق پالایش یکم در روزهای پایانی پذیره نویسی این صندوق، اظهار کرد: این مساله در دوره پذیره نویسی دارا اول نیز رخ داد اما نخست بحث رسانه ای آن به این شدت قوی نبود و دوم اینکه در دوران پذیره نویسی دارایکم به این شدت ناگهان اُفت نکرده بود به همین دلیل است که عده ای از افراد با سیگنال دهی خود سعی می نمایند که تا حدودی هیجانات افراد تازه وارد را در خرید سهام صندوق پالایش یکم کنترل نمایند.

بهترین زمان خرید دارا دوم کی است؟

او اضافه نمود: علت اصلی خرید سهام صندوق دارا یکم در همان روزهای اول را تا حدودی می توان جو خوب و متعادل بازار دانست. اما در مورد خرید سهام پالایش یکم می توان گفت که با توجه به شرایط بازار افراد بهتر است برای خرید سهام این صندوق عجله ننمایند و با آگاهی بیشتری در این جهت گام بردارند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: از آنجایی که این پذیره نویسی ها در خارج بازار سرمایه صورت می گیرد می توان گفت که حتی اگر در روز های پایانی پذیره نویسی هم سهامداران آغاز به خریداری این سهام نمایند آسیب چندانی به بازار وارد نخواهد شد اما در همین مدت پذیره نویسی باید به این نکته توجه داشته باشیم که چه تعداد از سهامداران داخل بازار در خرید این سهام مشارکت نموده اند.

دلبری گفت: در این مدت دو هفته قطع به یقین با روزهایی روبرو خواهیم شد که همین مساله ممکن است تا حدی بر خروج نقدینگی از بازار سرمایه تاثیر بگذارد ولی نمی توان گفت که این موضوع 100 درصد اتفاق می افتد به علت اینکه به تعداد پذیره نویسی های سهام داران در صندوق پالایش یکم بازمی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

آخرین اخبار از بازار سرمایه را در صفحه اختصاصی بورس خبرنگاران بخوانید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2102

به "بهترین زمان خرید دارا دوم کی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زمان خرید دارا دوم کی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید