بمب جابجایی را سپاهان منفجر می نماید؟!

به گزارش یزد بلاگ، سپاهان یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ بیستم به شمار می رود و اگرچه محرم نویدکیا تمایلی به ایجاد تغییر در بازیکنان خود ندارد، حضور احسان حاج صفی می تواند قدرت بسیار زیادی را به تیمش برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات و رقابت با مدعیان و به خصوص پرسپولیس ایجاد کند.

بمب جابجایی را سپاهان منفجر می نماید؟!

یکی از بازیکنانی که سپاهان همیشه شرایط او را زیر نظر داشته، احسان حاج صفی بوده و حالا در شرایطی که نیم فصل دیگر از قرارداد این بازیکن ملی پوش با باشگاه تراکتور باقی مانده، مدیران باشگاه اصفهانی امیدوارند رضایت باشگاه تراکتور را برای جذب این بازیکن جلب نمایند.

در همین زمینه علیرضا مرزبان در گفتگویی که به نظر می رسد به تازگی ضبط شده، در خصوص جذب احسان حاج صفی اینطور به یکی از طرفداران تیم شرح داده است: تا پس فردا این مسئله صد در صد خواهد شد. بازیکنان خیلی خیلی خوبی را جذب می کنیم؛ نگران نباشید.

این حرف های کوتاه مرزبان خوشحالی مفرطی میان طرفداران سپاهان ایجاد نموده و آن ها امیدوارند کاپیتان محبوبشان را بار دیگر در جمع طلایی پوشان ببینند.

البته که نظر رسول خطیبی سرمربی جدید تراکتور در این موضوع و انتقال حاج صفی بسیار تاثیرگذار خواهد بود و همچنان باید منتظر ماند و دید که آیا محمدرضا ساکت می تواند بار دیگر احسان را به اصفهان بازگرداند و بمب جابجایی نیم فصل را به نام خودش کند یا این بازیکن همچنان در اردوی تراکتوری ها باقی خواهد ماند.

ورزش سه

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3548

به "بمب جابجایی را سپاهان منفجر می نماید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب جابجایی را سپاهان منفجر می نماید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید