بایدن احتمالاً نخستین وزیر دفاع زن آمریکا را منصوب می نماید

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ان بی سی نیوز- رسانه نزدیک به دموکرات های آمریکا- می گوید جو بایدن مدعی پیروزی در انتخابات 2020، به اینکه مقام معاونت خود را به یک زن بسپارد، اکتفا نکرده و احتمالاً به قصد سنت شکنی، در کابینه خود جایی برای نخستین وزیر دفاع زن آمریکا باز خواهد نمود.

بایدن احتمالاً نخستین وزیر دفاع زن آمریکا را منصوب می نماید

ادعا می گردد که گزینه مورد نظر او میشله فلورنی از اعضای میانه رو پنتاگون است. اگر این ادعا صحت داشته باشد؛ او میراث دار وزارت دفاعی خواهد بود که با پروژه کاهش بودجه و احتمالاً مداخله ارتش در توزیع واکسن کرونا درگیر است.

خبر انتخاب احتمالی یک زن به سمت وزارت دفاع کابینه بایدن در حالی منتشر می گردد که روز گذشته نیز پولیتیکو مدعی شد بایدن بدنبال آن است تا در پنتاگون، گروهی متشکل از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه را تشکیل بدهد. از همین رو تیم انتخاباتی وی در حال برنامه ریزی با افرادی هستند که در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، از این وزارتخانه اخراج شده اند.

بر اساس این گزارش، تیم بایدن به سراغ افرادی رفته است که از سوی جیمز ماتیس وزیر دفاع سابق آمریکا، در پنتاگون به کار گرفته شده بودند.

ماتیس از جمله افراد سرشناسی بود که به دلیل اختلاف نظر با ترامپ از دولت وی جدا شد. این شرایط در حالی است که هنوز تکلیف فرد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به طور رسمی معین نشده است.

از سوی دیگر کناره گیری مارک اسپر از وزارت دفاع آمریکا به دلیل اختلاف نظر با ترامپ، بر ابهامات موجود در پنتاگون افزوده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2740

به "بایدن احتمالاً نخستین وزیر دفاع زن آمریکا را منصوب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن احتمالاً نخستین وزیر دفاع زن آمریکا را منصوب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید