بازگشت مرد ایتالیایی به مادرید؛ آنچلوتی سرمربی رئال مادرید شد

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی باتجربه ایتالیایی یک بار دیگر راهنمایی رئال مادرید را به عهده گرفت.

بازگشت مرد ایتالیایی به مادرید؛ آنچلوتی سرمربی رئال مادرید شد

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم اورتون با فسخ قرارداد خود با این تیم، با قراردادی سه ساله راهی مادرید شد. از لحاظ شخصی کارلو آنچلوتی مسئله ای با امضای قرارداد با رئال مادرید نداشت و توافقات خیلی زود صورت گرفت. ظاهراً آنتونیو پینتوس، مربی بدنساز سابق رئال مادرید که راهی اینتر شده بود هم به کادر فنی آنچلوتی اضافه خواهد شد. سرمربی 61 ساله ایتالیایی بین سال های 2013 تا 2015 راهنمایی رئال مادرید را به عهده داشت و با این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان شد. تنها دستاورد قابل توجه او در اورتون، پیروزی در آنفیلد برای اولین بار از سال 1999 بود.

کارلو آنچلوتی خاتمه برای دومین بار در 61 سالگی به رئال مادرید برگشت. با جدایی زین الدین زیدان، بازگشت کارلو آنچلوتی که محبوبیت خاصی در میان طرفداران و بازیکنان باشگاه رئال مادرید دارد، خبر خوشایندی برای مادردیدیستاها بود. به نقل از فابریتزیو رومانو، آنچلوتی تا سال 2024 قراردداد امضا نموده و سالانه 6 میلیون یورو دستمزد خالص دریافت خواهد نمود. آنتونیو پینتوس و داویده آنچلوتی در کادر فنی سرمربی ایتالیایی حضور خواهند داشت. لوکاس وازکز قراردادش را تا سال 2024 تمدید خواهد نمود و رقمی هم برای فسخ قرارداد به صورت توافقی گنجانده شده است.

با بازگشت کارلو آنچلوتی به رئال مادرید، ممکن است به زودی شاهد بازگشت یکی از بازیکنان سابق تیم هم به عنوان عضو کادر فنی باشیم. نام آلوارو آربلوا، دفاع راست سابق رئال مادرید به عنوان فرد دست راست کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم مطرح شده است. آربلوا یکی از بازیکنان متعصب رئال مادرید بود و انتصاب او می تواند با استقبال خوبی همراه گردد. به نقل از مارکـا، آربلوا می تواند قدم در راه فرناندو هیرو و زین الدین زیدان بگذارد که قبلاً دستیار آنچلوتی در مادرید بوده اند. در دوره ای که زیدان دستیار سرمربی ایتالیایی بود، رئال مادرید فاتح کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا شد.

سپس زیدان برای فصل 2014/15 راهنمایی رئال مادرید کاستیا را به عهده گرفت و هیرو به عنوان دستیار آنچلوتی به تیم اصلی آمد. حالا در دوره دوم این سرمربی، نام آربلوا به عنوان دستیار او مطرح شده است. این بازیکن سابق اسپانیا در مورد بازگشت آنچلوتی به Real Madrid TV گفت: او در سراسر جهان شناخته شده است. همواره ارتباط بسیار خوبی با بازیکنانش دارد و سبک بازی کاملاً هجومی دارد. او آزادی عمل زیادی به بازیکنانش می دهد تا استعداد های خود را نشان دهند. ما زیر نظر او فوتبال فوق العاده ای ارائه می کردیم، لادسیما را با او فتح کردیم و دو فصل فوق العاده داشتیم. تیم های او سازماندهی بسیار خوبی دارند، اما او بازی هجومی و جذاب را هم دوست دارد. همچنین رئال مادرید را خیلی عالی می شناسد؛ با فرایند کار در باشگاه و همه مسائل اطرافش آشنایی دارد.

بی تردید مهم ترین دستاورد آنچلوتی در دوره اول حضور در رئال مادرید را باید فتح لیگ قهرمانان بعد از 11 سال دانست. اتفاقی که با رجحان 1-4 برابر اتلتیکومادرید و گل خاطره انگیز سرخیو راموس در دقیقه 92 و در لیسبون رقم خورد. مراسم معارفه آنچلوتی فردا در شهرک رئال مادرید و با حضور فلورنتینو پرز صورت گرفته و در ادامه این سرمربی کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار خواهد نمود.

کارلو آنچلوتی در دوران حضور در رئال مادرید به داشتن رابطه خوب بازیکنان عظیم و مدیریت رختکن شهره بود و حالا مدیران این باشگاه امیدوار به تکرار این فرایند هستند. حضور پینتوس و داویده آنچلوتی (فرزند کارلتو) به عنوان دستیارهای او تقریبا قطعی شده و احتمالا یکی از بازیکنان سابق رئال مادرید نیز به کادر فنی این سرمربی ایتالیایی اضافه خواهد شد. کارلو آنچلوتی بعد از قطعی شدن این انتقال در بیانیه ای کوتاه گفت: من از حضور در باشگاه اورتون لذت می بردم، اما فرصتی غیرمنتظره برای من فراهم شد و فکر می کنم در حال حاضر این انتقال تصمیم مناسبی برای من و خانواده ام است. من به رئال مادرید ملحق خواهم شد.

کارلتو در ادامه در توئیتر خود نوشت: من می خواهم از اورتون، بازیکنان و طرفداران این تیم تشکر کنم که به من فرصت دادند تا راهنمایی این باشگاه فوق العاده و تاریخی را بر عهده گیرم. من تصمیم گرفتم که اورتون را ترک کنم، زیرا با رئال مادرید، تیمی که همواره در قلب من بوده به دنبال یک چالش جدید هستم.

کارلو آنچلوتی پیش از این به مدت دو فصل (13-2014 و 15-2016) رئال مادرید را راهنمایی کرد و روی نیمکت این باشگاه فاتح لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان شد. در سال 2014 کارلتو روی نیمکت رئال مادرید به رکورد 51 پیروزی و یک رکورد جهانی دست یافت. همچنین کهکشانی ها زیر نظر آنچلوتی از سپتامبر 2014 تا ژانویه 2015 پیروز به کسب 22 پیروزی پیاپی، زدن 80 گل و دریافت تنها 10 گل شدند.

اما حذف در فصل دوم از لیگ قهرمانان برابر یوونتوس مقدمات جدایی آنچلوتی را فراهم کرد و او بعد از دو فصل رئال مادرید را ترک کرد. کارلتو در ادامه راهنمایی تیم هایی چون بایرن مونیخ، ناپولی و اورتون را به عهده گرفت و عظیمترین پیروزیت او فتح بوندسلیگا در بایرن مونیخ بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4000

به "بازگشت مرد ایتالیایی به مادرید؛ آنچلوتی سرمربی رئال مادرید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مرد ایتالیایی به مادرید؛ آنچلوتی سرمربی رئال مادرید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید