بازگشایی مدارس اوضاع انگلیس را متشنج کرد

به گزارش یزد بلاگ، ایرنا نوشت: همزمان با افزایش نرخ شیوع کرونا (کووید-19) در انگلیس، اختلاف نظرها درباره اجرای فاز دوم کاهش سطح قرنطینه و بازگشایی مدارس در این کشور بالا گرفته است.

بازگشایی مدارس اوضاع انگلیس را متشنج کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین راستا را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

شماری از اتحادیه ها، نهادها و موسسات علمی و پژوهشگاهی در انگلیس با اشاره به نوسانات آمار کرونا در این کشور هشدار داده اند که هنوز زمان برای بازگشایی مدارس نرسیده است.

انجمن پزشکی بریتانیا به عنوان بزرگترین اتحادیه پزشکان این کشور در نامه ای به اتحادیه ملی آموزش انگلیس نوشته است: نباید اقدامی را صورت دهیم که باعث موج دوم شیوع ویروس کرونا در کشور شود.

در این نامه تاکید شده است: تا زمانی که آمار شیوع بیشتر از حد موجود افت نکند نباید مدارس را بازگشایی کرد.

همچنین انجمن آموزگاران انگلیس دولت را به عدم برنامه ریزی برای حفاظت از سلامت آموزگاران و دانش اموزان در صورت بازگشایی مدارس متهم کرده و مقام های محلی لیورپول اعلام کرده اند که دست کم تا 30 روز آینده برنامه ای برای بازگشایی مدارس ندارند.

برخی مدارس خصوصی و مقام های محلی شهرستان ها همسو با سیاست های دولت بوریس جانسون، درباره بازگشایی مدارس مطابق با دستور العمل دولت اعلام آمادگی کرده اند.

بزرگترین شبکه مدارس ابتدایی انگلیس که نزدیک به 50 مدرسه در سراسر این کشور را تحت پوشش دارد با صدور بیانیه ای اظهار داشت: تمایل ما این است که تمام مدارس مقطع ابتدایی را هرچه سریع تر بازگشایی کنیم.

کمیسیونر عالی امور آموزش انگلیس نیز در سخنانی خواستار پایان دادن به مناقشات و بازگشایی هرچه سریع تر مدارس شده است. آنا لانگفیلد هشدار داده که تداوم تعطیلی مدارس به آموزش دانش اموزان آسیب زده است.

دولت انگلیس قصد دارد تا از یکم ژوئن (12 خرداد) مدارس مقطع ابتدایی را به شرط پایین بودن آمار شیوع کرونا بازگشایی کند.

نخست وزیر انگلیس با طرح این ادعا که کشور از رشد همه گیری کرونا (کووید-19) عبور کرده و شیب نزولی را طی می کند در صدد کاهش محدودیت های قرنطینه برآمده است.

این در حالیست که تازه ترین آمارها از افزایش مجدد نرخ شیوع ویروس کرونا (کووید-19) در این کشور حکایت دارد. طبق برآورد گروه مشاوران علمی برای شرایط اضطراری انگلیس موسوم به سیج شاخص شیوع بیماری (نرخ شیوع یا بازتولید/ R) دوباره میان یک تا 0.7 در نوسان بوده است. هفته گذشته یعنی پیش از کاهش سطح قرنطینه در انگلیس شاخص شیوع بین 0.9 تا 0.5 گزارش شده بود.

این شاخص بیانگر آن است که یک فرد مبتلا به کرونا، این بیماری را به چه تعداد فرد دیگر منتقل می کند.

نتایج بیشتر نظرسنجی ها نشان می دهد که خانواده های انگلیسی با طرح دولت برای بازگشایی مدارس این کشور موافق نیستند. طبق نظر سنجی موسسه اکسپرس 58 درصد خانواده های انگلیسی مخالف بازگشایی مدارس هستند.

310311

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1279

به "بازگشایی مدارس اوضاع انگلیس را متشنج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مدارس اوضاع انگلیس را متشنج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید