بازدید وزیر صمت از معدن طلای زرشوران، فرآوری و استحصال طلا با ظرفیت سالانه سه تن در بزرگترین معدن طلای ایران

به گزارش یزد بلاگ، وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین برنامه از دومین روز سفر به استان آذربایجان غربی از مجموعه معدن طلای زرشوران در شهرستان تکاب بازدید به عمل آورد.

بازدید وزیر صمت از معدن طلای زرشوران، فرآوری و استحصال طلا با ظرفیت سالانه سه تن در بزرگترین معدن طلای ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شاتا، معدن طلای زرشوران به عنوان بزرگترین معدن طلای ایران در 35 کیلومتری شهرستان تکاب و 15 کیلومتری مجموعه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تخت سلیمان واقع شده است.

گواهی کشف معدن طلای زرشوران پس از عملیات اکتشافی گروه های داخلی و خارجی به نام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) صادر شده است.

همچنین واحد فرآوری و استحصال طلا با ظرفیت سالانه سه تن شمش طلا در منطقه زرشوران تکاب در دست اجراست.

بر اساس مطالعات نهایی ذخیره قطعی معدن طلای زره شوران تکاب چهار میلیون تن کانسنگ طلا با عیار 5.8 ppm (گرم در تن) برآورد شده است و ذخیره احتمالی این معدن 30 میلیون تن با عیار متوسط 5 ppm است.

چشم انداز شرکت، اکتشافات تکمیلی طلا به منظور شناسایی منابع موجود طلا در معدن و دست یابی به ذخایر جدید معدنی، مطالعات گسترده معدن، استخراج پایدار کانسگ طلا با حفظ شرایط زیست محیطی، بهبود عملکرد خط فراوری و افزایش راندمان، اجرای طرح های توسعه ای کارخانه به منظور افزایش ظرفیت استحصال طلا و نقره، بهبود شرایط مدیریت پسماند صنعتی و مطالعات مربوط به استحصال طلا با رویکرد آموزش و تعالی سازمان می باشد.

این شرکت، درصدد دستیابی به ظرفیت اصلی و رتبه برتر در استحصال طلا با توجه به ذخیره معدنی طلا نیز می باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از بخش های مختلف این شرکت در مصاحبه با مسئولان، دست اندرکاران و کارکنان این واحد در جریان مهمترین ظرفیت ها، مسائل و مسائل آن نهاده شد.

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت، نمایندگان مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی در این بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی نمودند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4049

به "بازدید وزیر صمت از معدن طلای زرشوران، فرآوری و استحصال طلا با ظرفیت سالانه سه تن در بزرگترین معدن طلای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید وزیر صمت از معدن طلای زرشوران، فرآوری و استحصال طلا با ظرفیت سالانه سه تن در بزرگترین معدن طلای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید