بازار چارسو تهران؛ مرکز خریدی مدرن در قلب پایتخت

به گزارش یزد بلاگ، در دنیای مدرن امروز و به سبب پیشرفت تکنولوژی و سرعت دریافت زندگی، بازار قدیمی مجبور شد تا دست به تغییر بزند. امروزه، نحوه فروش، نوع دکور و حتی نورپردازی تبدیل به علمی شده که بدون رعایت آنها از این بازار پیچیده جا مانده و به خاطرات می پیوندند. در راستای همین پیشرفت، کم کم در شهرهای عظیم مجتمع های تجاری آغاز به رشد کردند و جای مغازه های قدیمی را دریافتد. پاساژداری و رونق یک بازار تجاری مدرن احتیاج به داشتن دانش و آگاهی است. بازار چارسو تهران، یکی از این بازارهای مدرن بوده که با داشتن سالنهای سینما و فودکورت و امکانات رفاهی متنوع تبدیل به محلی محبوب برای خرید شده است. با ما در مقاله مرکز خرید چارسو همراه شوید تا شما را با بخشهای متنوع پاساژ چارسو تهران آشنا کنیم.

بازار چارسو تهران؛ مرکز خریدی مدرن در قلب پایتخت

آشنایی

مرکز خرید چارسو با هدف ایجاد یک مجموعه منظم و کامل ایجاد شد. چارسو که سالهای 1391تا 1394 ساختش بطول انجامید، با رعایت تمام نکات یک مجتمع تجاری مدرن در زیربنایی به مساحت 67150 متر و در تقاطع خیابان حافظ و جمهوری تهران بنا شد. پاساژ چارسو تهران پیروز به دریافت رتبه سوم جایزه معماری سال 1395 در بخش عمومی گشت.

دسترسی

در شهر همیشه شلوغ تهران، همیشه سود بردن از مترو بهترین گزینه برای سفرهای درون شهری است. برای رسیدن به بازار چارسو تهران می توان در ایستگاه های سعدی یا تئاتر شهر پیاده شد و از آنجا خود را با وسایل نقلیه عمومی به بازار چارسو رساند. در این بازار می توانید بهترین برندهای دنیای را در زمینه محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی ببینید و از یک خرید مطمئن لذت ببرید. در ادامه نیز با مراجعه به طبقه فودکورت چارسو از فست فود و رستورانهای نامدار، غذایی باکیفیت را تهیه و میل کنید.

پردیس سینمایی چارسو

شاید جذاب ترین بخش بازار چارسو طبقه هفتم آن باشد؛ جایی که پنج سالن سینمایی با بالاترین و بروزترین لوازم صوتی و تصویری و پخش فیلم های سینمایی جدید، منتظر علاقمندان است. معماری زیبای خارجی و چیدمان عالی جایگاه ها با استانداردهای بروز دنیا، محیطی دلپذیر برای دیدن یک فیلم را مهیا نموده اند. بدلیل وجود ابزار و تکنولوژی مدرن، گاهی برخی فیلم ها با حضور عوامل آن اکران شده و مصاحبه هایی نیز ترتیب داده می شوند. بلیط های پردیس سینمایی چارسو را به صورت آنلاین نیز می توانید تهیه کنید.

بیشتر بخوانیدتجربه ای متفاوت از لذت در پردیس سینمایی چارسو

خرید کردن در فرهنگ ما ایرانی ها تبدیل به یک تفریح شده و پاساژ گردی چیزی است که در چند سال گذشته به دایره لغات ایرانی ها اضافه شد. بی شک، یکی از محل های لوکس و عالی برای پاساژ گردی، بازار چارسوی تهران است. در این گردش علاوه بر دیدن اجناس جدید، می توانید خود را به دیدن یک فیلم در سالنهای فوق مدرن سینمای بازار چارسو دعوت کنید و با خوردن یک غذای لذیذ در فودکورتش، روز خود را تکمیل نمایید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2134

به "بازار چارسو تهران؛ مرکز خریدی مدرن در قلب پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار چارسو تهران؛ مرکز خریدی مدرن در قلب پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید