اینستاگرام یک بروزرسانی خبرساز دیگر منتشر کرد!

به گزارش یزد بلاگ، دیجیاتو نوشت: این ویژگی اجازه می دهد دوستانتان بتوانند به آلبوم تصویری پست شما عکس اضافه نمایند.

اینستاگرام یک بروزرسانی خبرساز دیگر منتشر کرد!

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، گفت که این شرکت درحال آزمایش ویژگی تازهی است که به کاربران اجازه می دهد پست های مشترک با دوستان خود ایجاد نمایند. به عبارت ساده تر، با این ویژگی می توانید عکس ها ویدیوهای خود را به صورت یک پست مشارکتی همراه با دوستان خود آپلود کنید.

موسری در شبکه اجتماعی تردز به این ویژگی درحال توسعه اشاره نموده است. به گفته او، هنگام ساخت چنین پست های مشترکی بعلاوه می توانید تأیید کنید که کدام افراد بتوانند تصویر خود را به پست اضافه نمایند.

آزمایش قابلیت انتشار آلبوم های تصویری مشارکتی در اینستاگرام

هنگامی که این ویژگی فعال گردد، مانند تصویر زیر، فالوورهای شما دکمه تازهی با عنوان Add to post را مشاهده خواهند کرد. با یاری این دکمه تازه می توانند عکس ها و ویدیوهای موردعلاقه خود را آپلود نمایند. البته این تصاویر فقط پس از تأیید شما برای همه نمایش داده خواهند شد.

مشخصاً ویژگی در دست توسعه اینستاگرام می تواند ارسال پست های تازه به وسیله کاربران را تا حدی ساده تر کند یا حتی آن ها را به اشتراک گذاری بیشتر تشویق کند. به عنوان مثال، به وسیله این ویژگی به همراه دوستان خود می توانید یک آلبوم عکس مشترک از سفرتان پست کنید.

این اولین بار نیست که متا به سراغ ویژگی مبتنی بر همکاری در اینستاگرام می رود. درحال حاضر این شبکه اجتماعی دارای ویژگی نسبتاً مشابه دیگری با نام Collaborative Collections است که به وسیله آن کاربران می توانند پست های اینستاگرام را در یک مجموعه مشترک با دیگران ذخیره نمایند.

در چند وقت گذشته قابلیت های دیگری نیز به وسیله متا آزمایش شده است. ازجمله آن ها می توان به امکان تبدیل تصاویر به استیکر برای ریلز و استوری اشاره نمود. قابلیت ایجاد نظرسنجی در قسمت نظرات و ساخت فهرست های متعدد برای اشتراک گذاری استوری ها ازجمله ویژگی های در دست توسعه متا هستند. علاوه براین، در گزارش های قبلی گفته شده بود که متا روی قابلیت دیگری کار می نماید که با آن می توان محتواهای ذخیره شده خود را برای تمام افراد قابل مشاهده کرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آبان 1402 بروزرسانی: 6 آبان 1402 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5041

به "اینستاگرام یک بروزرسانی خبرساز دیگر منتشر کرد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "اینستاگرام یک بروزرسانی خبرساز دیگر منتشر کرد!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام یک بروزرسانی خبرساز دیگر منتشر کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید