ایده گردشگری سلامت شفا مدتور منتخب رویداد جهش صادرات شد

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/اردبیل ایده گردشگری سلامت شفامدتور مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل به عنوان ایده قابل اجرای رویداد جهش صادرات در جهت جهش فراوری انتخاب شد.

ایده گردشگری سلامت شفا مدتور منتخب رویداد جهش صادرات شد

مهران اوچی اردبیلی 11 شهریور با اعلام این خبر اضافه نمود: در این رویداد که با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتاق ایران به منظور تقدیر از ایده های برتر صادراتی برگزار گردید این ایده به عنوان ایده قابل اجرا، مجوز استقرار در مرکز شتابدهی صادرات ایران را اخذ کرد.

وی اضافه نمود: گردشگری سلامت شفامدتور از مهرماه امسال به مدت شش ماه می تواند با استقرار در کلیه مراکز شتابدهی ذیل مرکز بین المللی علم و فناوری و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از خدمات استقرار، مشاوره، آموزش، امکانات اداری، مذاکره با نهادهای اقتصادی و سایر خدمات تعریف شده جهت توسعه و اجرایی کردن آن استفاده کند.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه این ایده از سال گذشته فعالیت خود را در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل شروع نموده و با حمایت های آن، در ردیف شرکت های صنایع خلاق کشور قرار گرفته است، اعلام کرد: جهاددانشگاهی سعی دارد با ایده مذکور که سامانه ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران خارجی ایران و جمهوری آذربایجان است شرایط گردشگران سلامت و فعال کردن پتانسیل های این حوزه را ساماندهی کند.

وی با اشاره به اینکه استارتاپ شفامدتور با مدیریت سعید جعفری به عنوان پل ارتباطی بین بیماران و مراکز درمانی، رفاهی و اقامتی استان اردبیل عمل می نماید، توجه بیشتر مسئولان به مسائل شرکت های تسهیل گر با توجه به شیوع ویروس کرونا را خواهان شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل اضافه نمود: استقرار و حمایت از ایده گردشگری سلامت شفامدتور در مرکز شتابدهی صادرات، زمینه خوبی برای کسب درآمد ارزی کشور به وسیله شرکت های دانش بنیان و خلاق فراهم خواهد نمود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2119

به "ایده گردشگری سلامت شفا مدتور منتخب رویداد جهش صادرات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده گردشگری سلامت شفا مدتور منتخب رویداد جهش صادرات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید