اگر هنوز سود سهام عدالت را دریافت نکرده اید، بخوانید

به گزارش یزد بلاگ، مرحله نخست واریز سود سهام عدالت برای مشمولان این سهام پنجشنبه (28 اسفندماه سال 1399) شروع و 50 درصد این سود واریز شد. در میان تعدادی از افراد هستند که هنوز سود خود را دریافت نکرده اند که دلیل آن می تواند عدم ثبت اطلاعات لازم باشد.

اگر هنوز سود سهام عدالت را دریافت نکرده اید، بخوانید

به گزارش ایسنا، فرایند واریز سود سال 1398 سهام عدالت به حساب مشمولان این سهام پنجشنبه 28 اسفندماه صورت گرفت و سود هر دو گروه، یعنی مشمولانی که روش مستقیم و مشمولانی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب نموده بودند به وسیله سمات پرداخت شد.

در این راستا، میزان سود مشمولان که ارزش اولیه سهام آن ها 532 هزار تومان است، حدود 200 هزار تومان و مشمولانی که ارزش اولیه سهام آن ها یک میلیون تومان است، حدود 400 هزار تومان خواهد بود. همچنین مشمولانی که ارزش اولیه سهام آن ها 492 و 452 هزار تومان است نیز به ترتیب 182 هزار و 900 و 168 هزار تومان سود دریافت می نمایند. بدیهی است همه این افراد نصف مبلغ مذکور را دریافت نموده اند.

بر این اساس طبق اطلاعیه ای که سازمان بورس و اوراق بهادار در روز 28 اسفند منتشر کرد، در مرحله نخست توزیع سود سهام عدالت به میزان 50 درصد، در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم به 43 میلیون و 650 هزار و 618 نفر از سهام داران که پیشتر اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت نموده بودند، انجام شد.

در این میان افرادی هستند که سود به حساب آنها واریز نشده است. این افراد برای دریافت سود باید به وسیله ثبت نام در سامانه سجام به نشانی www.sejam.ir شماره حساب خود را اعلام یا به وسیله مراجعه به سایت www.sahamedalat.ir مشخصات حساب خود را تکمیل نمایند. همچنین در این سایت می توانند در صورت احتیاج شماره شبای خود را اصلاح نمایند. زمانی که افراد وارد سامانه مذکور می شوند، باید کد ملی خود را وارد نمایند. بعد از آن پیامکی حاوی یک کد به شماره موبایل کاربر ارسال می گردد که با وارد کردن این کد می توانند وارد پروفایل شوند و روی گزینه مشاهده و ویرایش پروفایل کلیک و سپس نسبت به اصلاح شماره شبای ثبت شده خود اقدام نمایند.

مشمولان سهام عدالت همچنین می توانند با تماس با شماره 1569سوالات خود را در زمینه توزیع سود سهام عدالت و نحوه ثبت نام در سامانه های معین شده برای دریافت مشخصات بپرسند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3672

به "اگر هنوز سود سهام عدالت را دریافت نکرده اید، بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر هنوز سود سهام عدالت را دریافت نکرده اید، بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید