اپل زمان برگزاری مراسم One More Thing را گفت

به گزارش یزد بلاگ، اپل ساعاتی قبل اعلام نمود که مراسم One More Thing در تاریخ 10 نوامبر (20 آبان) برگزار می گردد. طبق گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد در این مراسم شاهد معرفی اولین کامپیوترهای مک مبتنی بر تراشه اختصاصی اپل خواهیم بود.

اپل زمان برگزاری مراسم One More Thing را گفت

نام این مراسم هم قابل توجه است. عبارت One More Thing یا یک چیز دیگر در مراسم های اپل به کرات به خصوص توسط مدیرعامل قبلی اپل یعنی استیو جابز برای معرفی محصولات مهم استفاده می شد. آخرین باری که اپل از این عبارت در مراسم های خود استفاده نموده، به مراسم معرفی آیفون X در سال 2017 برمی گردد.

اپل ماه ها قبل اظهار داشت که به زودی فرایند مهاجرت کامپیوترهای این شرکت از پردازنده های اینتل به سمت تراشه های ساخت این شرکت شروع می گردد. در همان رویداد اعلام شد که اولین کامپیوترهای مبتنی بر این مشخصه تا قبل از اتمام 2020 راهی بازار خواهند شد. این شرکت می گوید به همان دلایل مشابهی که در سال 2005 مهاجرت به سمت پردازنده های اینتل شروع شد، این بار می خواهند استفاده از تراشه های اختصاصی خود را شروع نمایند. اپل با این کار میخواهد عملکرد بهتر را با مصرف انرژی کمتری برای کاربران به ارمغان بیارود.

اگرچه گفته می گردد اپل میخواهد این فرایند مهاجرت را با مک بوک ها شروع کند، اما در ادامه قرار است تمام کامپیوترها از جمله کامپیوترهای دسکتاپ به بهره گیری از تراشه های ساخت اپل روی بیاورند. همچنین در کنار معرفی این کامپیوترها، احتمالا نسخه نهایی سیستم عامل macOS 11 Big Sur هم ارائه می گردد که همچنان در حالت بتا قرار گرفته است.

منبع: The Verge

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2607

به "اپل زمان برگزاری مراسم One More Thing را گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل زمان برگزاری مراسم One More Thing را گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید