اولین برد تیم ملی با اسکوچیچ

به گزارش یزد بلاگ، تیم های ملی فوتبال ازبکستان و ایران از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه - به وقت ایران)، در استادیوم پاختاکور تاشکند و در دیداری محبت آمیز مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی با فزونی 2 بر یک شاگردان اسکوچیچ همراه شد.

اولین برد تیم ملی با اسکوچیچ

ابتدا سردار آزمون در دقیقه 43 دروازه ازبکستان را گشود تا ایران با رجحان به رختکن برود. در دقیقه 51 مهدی طارمی پس از دریبل دروازه بان ازبکستان، با خطای او سرنگون شد که داور اعلام پنالتی کرد. طارمی خودش پشت توپ ایستاد و گل دوم ایران را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. رجحان دو گله ایران دو دقیقه بیشتر دوام نداشت و الدور شومورودوف در دقیقه 53، دروازه ایران را روی غافلگیری پیغام نیازمند باز کرد.

این نخستین ملاقات تیم ملی ایران با راهنمایی دراگان اسکوچیچ بود که با پیروزی 2 بر یک این تیم به اتمام رسید. این ششمین پیروزی متوالی ایران مقابل ازبکستان بود. ملی پوشان کشورمان در پنج بازی قبلی خود گلی نخورده بودند که دروازه آنها در این مسابقه باز شد.

جسور مختاروف داور این مسابقه بود و به کوبیلوف از ازبکستان و سردار آزمون از ایران کارت زرد نشان داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2380

به "اولین برد تیم ملی با اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین برد تیم ملی با اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید