انواع ساندویچ پانل ماموت

به گزارش یزد بلاگ، ساندویچ پانل ها نوعی از مصالح نوین هستند که با توجه به ساختار آن ها، که از ورق های سبک ، و هسته های مختلف با عایق بندی ، متریالی بسیار مناسب برای ساخت بسیاری از سازه ها، بخصوص سازه هایی که احتیاج به وزن کم و ساخت سریع دارند، می باشند.

انواع ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل ماموت از شناخته شده ترین و بهترین انواع ساندویچ پانل است که در کشور استفاده می گردد و گستره بسیار زیاد انواع آن، کیفیت ساخت بسیار بالا، و تنوع در متریال سازنده، سبب شده تا پرفروش ترین و محبوب ترین انواع ساندویچ پنل باشد.

انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها بر اساس نوع کاربری ، متریال سازنده و ابعاد و طرح به دسته های مختلفی تقسیم می شوند، که برای کاربردی های مختلف ساخته شده اند.

ساندویچ پانل ساخته شده از دو ورقه است که معمولا ورق های فلزی هستند، که مابین آن ها نیز یک عایق فومی وجود دارد که هسته نامیده می گردد.

به طور کلی ساندویچ پانل ماموت به دو دسته ساندویچ پانل سقفی، و ساندویچ پانل دیواری تقسیم می گردد.

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی ، همانطور که از نام آن پیداست برای پوشش سقف ها استفاده می گردد. ورق های تشکیل دهنده ساندویچ پانل های سقفی معمولا از آلومینیوم، گالوانیزه و ، ورق های آلوزینک ، یا فولاد با روی پوشانده شده است، که بسته به کاربردی می تواند متفاوت باشد. هسته مرکزی نیز معمولا از پلی یورتان، پلی استایرن ، پشم شیشه و یا پشم سنگ است که هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارد.

ساندویچ پانل دیواری

نوع دیگری از ساندویچ پانل ها ، پانل های دیواری هستند که طراحی آن ها مناسب برای دیوار های یک سازه است. در خصوص ساندویچ پانل های دیواری نیز می توان از ورق ها و آلیاژ متفاوت مانند آلومینیومی، آلوزینک، فولاد، پی وی سی، و غیره استفاده کرد و لایه مرکزی نیز از جنس های گفته شده (پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و غیره) می باشد.

هم چنین نوع دیگری از ساندویچ پانل های ماموت وجود دارد که برای ساخت اتاق تمیز یا Clean Room استفاده می گردد.

مشخصات فنی ساندویچ پانل ماموت

انواع ساندویچ پانل ماموت در ضخامت های 10 ، 8 ، 6 ، 5 ، 4 ، 3 ، 12.5 ، و 15 سانتی متر و عرض 1.16 متر و عرض مفید 1.14 برای پانل های دیواری ، و ضخمات های 10 ، 8 ، 6 ، 5 ، 4 ، 3 ، 12.5 ، و 15 سانتی متر و عرض 1.08 متر برای پانل های سقفی فراوری می گردد . همچنین فراوری بر حسب سفارش مشتری، با حداقل طول 2 متر و حداکثر 13 متر نیز امکان پذیر است.

قیمت ساندویچ پانل ماموت

قیمت ساندویچ پانل ماموت در انواع سقفی ، دیواری، کلین روم و غیره متغیر است.

موارد زیادی در قیمت گذاری ساندویچ پانل ها تاثیر دارد. از جمله مهم ترین ان ها کیفیت است، که مطمئنا در قیمت یک محصول موثر است.

ساندویچ پانل ماموت از با کیفیت ترین انواع ساندویچ پانل است که در کشور وجود دارد و با توجه به گسترده زیاد استفاده و خرید زیاد ان، قیمتی مناسب نیز دارد.

از دیگر عواملی که در قیمت ساندوچ پانل تاثیر دارد، ابعاد و طرح پانل هاست که متغیر است.

طرح ها و رنگ های متفاوت نیز گاهی دارای قیمت های مختلف هستند.

از دیگر موارد مهم نوع و جنس متریال سازنده ساندویچ پانل است. این که ورق های پوشاننده از چه جنسی باشند، و هسته یا لایه مرکزی نیز از چه متریالی ساخته شده باشد.

بنابراین قیمت تمام شده برای هر متر مربع ساندویچ پانل، با توجه به جنس ورق ها و ضخامت ساندویچ پنل متفاوت است.

برای دیدن قیمت های ساندویچ پانل ماموت، و خرید آن می توانید با نمایندگی مجاز ماموت تماس حاصل فرمایید.

09121780754

09352755010

09124629441

02634432181

02634421226

02634421216

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3505

به "انواع ساندویچ پانل ماموت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع ساندویچ پانل ماموت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید