الهویی: اجازه ندهند یک تماس ویدیویی روی شرایط بازی تأثیر بگذارد، دوستان با برقراری عدالت به ما کمک کنند

به گزارش یزد بلاگ، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت از کمیته های انضباطی و داوران خواست با برقراری عدالت، به گل گهر و سرمربی این تیم کمک کنند.

الهویی: اجازه ندهند یک تماس ویدیویی روی شرایط بازی تأثیر بگذارد، دوستان با برقراری عدالت به ما کمک کنند

به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی درباره دیدار تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان گفت: دیدار بسیار سختی خواهیم داشت. ما باشگاه و تیم مس کرمان را به چشم یک تیم لیگ یکی نگاه نمی کنیم. مس باشگاهی باتجربه و باسابقه در سطح لیگ برتر فوتبال ایران است و تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. مس کرمان یک تیم خیلی خوب با سازماندهی خیلی خوب، مربی باتجربه و بسیار خوب و مهره های باکیفیت دارد. این بازی برای ما بسیار جدی و سخت خواهد بود.

وی با بیان اینکه قلعه نویی با بازیکنان گل گهر صحبت کرده است تا آنها آماده یک دیدار سخت و سخت باشند، شرح داد: ما به صحبت ها درباره مس کرمان و حضور یا عدم حضور بازیکنان این تیم گوش نمی کنیم و با تمام تمرکز به میدان می رویم. ذات جام حذفی می طلبد در هر بازی از تمام توان، تمرکز و شجاعت خود استفاده کنید و بازی سختی خواهد بود. قلعه نویی تدابیر خودش را اتخاذ کرده است و امیدواریم بازی باکیفیت و همراه با موفقیت گل گهر باشد.

مربی گل گهر سیرجان با اشاره به محرومیت امیر قلعه نویی از همراهی این تیم اعلام نمود: نمی دانم چه واژه ای برای این موضوع به کار ببرم. می خواهیم دلخوری و ناراحتی خود را ابراز کنیم. فصل گذشته در یک دیدار جام حذفی، اشتباه بزرگی از داور رخ می دهد که روی نتیجه تأثیر می گذارد. قلعه نویی در اعتراض به آن اشتباه، اخراج و محروم می شود و فردا او را کنار خود نخواهیم داشت. پس از بازی با سپاهان در مورد این موضوع صحبت کردیم. گفتیم به جامعه داوری اعتماد و اعتقاد داریم و پشت آنها هستیم.

الهویی در مورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: به اعضای کمیته انضباطی احترام می گذاریم و می دانیم دوستان در پی این هستند که نظم و عدالت در فوتبال ایران اتفاق بیفتد، اما اتفاقات در طول هفته های متمادی در امسال و سال های گذشته، حسی در ما ایجاد کرده است که خواهش می کنیم این عزیزان به ما کمک کنند تا این حس بدبینی برطرف شود. نه به کسی تهمت می زنیم و نه اسمی از داوری می آوریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در ادامه اعلام نمود: فقط می گوییم دوستان در کمیته های انضباطی و داوران با برقراری عدالت، به قلعه نویی و ما کمک کنند تا این بدبینی و حس بد در ما از بین برود تا با تمام وجود تلاش کنیم و بدانیم ثمره تلاش خود را می گیریم؛ نه اینکه اتفاقات بیرونی تأثیرگذار باشد تا تلاش یک مجموعه زیر سؤال برود.

مربی گل گهر سیرجان در سرانجام گفت: خواهش می کنم دوستان تدبیر کرده و عدالت را در جامعه فوتبال برقرار کنند تا برقراری عدالت مانع شود یک تماس ویدیویی یا ویدیوکال از خارج از کشور، روی شرایط بازی و ذهن آدم ها تأثیر بگذارد. ان شاءالله عدالت رعایت و این تماس های تصویری قطع شود. امیدواریم همه چیز سر جای خود باشد تا حق به حق دار برسد. امان از این ویدیوکال ها!

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3608

به "الهویی: اجازه ندهند یک تماس ویدیویی روی شرایط بازی تأثیر بگذارد، دوستان با برقراری عدالت به ما کمک کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: اجازه ندهند یک تماس ویدیویی روی شرایط بازی تأثیر بگذارد، دوستان با برقراری عدالت به ما کمک کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید