اقامه نماز ظهر عاشورا در کرمان

به گزارش یزد بلاگ، نماز ظهر عاشورا در جای جای استان کرمان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار گشت.

اقامه نماز ظهر عاشورا در کرمان

به گزارش خبرنگار از ، مردم در جای جای استان کرمان همزمان با طنین زیبای اذان، به یاد آخرین نماز سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا نماز ظهر را به پا داشتند.

امسال مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کووید 19، طبق نظر ستاد ملی کرونا نماز ظهر را به صورت متمرکز برگزار نکردند؛ بلکه هر هیئت در فضای باز این فریضه الهی را در اول وقت با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های مناسب اجتماعی به پا داشت.

مردم در گلزار شهدای کرمان پس از اقامه عزای حسینی، هنگام نماز ظهر با اقتدا به سیدالشهدا(ع) نماز ظهر خود را در اول وقت اقامه کردند. نماز ظهر عاشورا در گلزار شهدای کرمان به صورت جماعت و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار گشت.

عده ای از مردم شهرستان انار نیز نماز ظهر عاشورا را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در امام زاده صالح(ع) انار اقامه کردند.

مردم جوپار نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی با تاسی به سالار شهیدان نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند.

عزاداران حسینی در کوهبنان نیز در روز عاشورا نماز ظهر را اقامه کردند.

مردم مومن دیار دارالحسین شهرستان سیرجان به یاد آخرین نماز سید و سالار شهیدان(ع) و یاران با وفایش، نماز ظهر عاشورا را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه کردند.

سهراب بهاالدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: به منظور پیشگیری از کرونا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، نماز ظهر عاشورا مانند سال های قبل با حضور هیئت های سوگوار و عاشقان امام حسین (ع) در فضای باز و به امامت امام جمعه شهرستان سیرجان اقامه شد.

او با بیان اینکه همکاری هیئت ها و مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی کم نظیر بود، اضافه کرد: اگرچه شیوع کرونا باعث اعمال محدودیت و تغییر در شیوه برگزاری مراسم عزای اباعبدالله الحسین (ع) شد؛ اما این موضوع ذره ای از شور و شعور حسینی مردم مومن کم نکرد و آن ها در تمام این مدت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی این ایام را گرامی داشتند.

سرپرست فرمانداری سیرجان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی هیئت ها و مردم در رعایت نکات بهداشتی پیشگیری از کرونا در مراسم عزاداری امام حسین (ع) شرح داد: مایه خرسندی است که با مدیریت و همراهی هیئت ها، مساجد و جوانان، مراسم های سوگواری امام حسین (ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان برگزار گشت.

م

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2074

به "اقامه نماز ظهر عاشورا در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامه نماز ظهر عاشورا در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید