استراماچونی: استقلال تا ابد در ذهن من خواهد ماند

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی پیشین استقلال جدیدترین اظهارنظر خود درباره تیم سابقش استقلال را بیان نمود.

استراماچونی: استقلال تا ابد در ذهن من خواهد ماند

به گزارش خبرنگاران ، آندره آ استراماچونی، سرمربی پیشین استقلال در صحبت هایی درباره کار در اینتر و شرایط این تیم ایتالیایی صحبت کرد و گذری هم بر دوران کوتاه حضورش در تیم استقلال زد و گفت: استقلال میلیون ها طرفدار دارد و دو بار قهرمان آسیا شده است. بازگرداندن تیم به صدر جدول پس از سال ها سخت بود و صعود به قلب طرفداران پرشور آن ها یک افتخار ویژه برای من بود. باعث افتخار من است و استقلال تا ابد در ذهن من خواهد ماند.

او در پاسخ به این سوال که حالا بعد از چند سال تجربه دوباره خود را شایسته حضور در تیمی مثل اینتر می داند یا خیر؟ گفت: من شاد هستم و برای این سال ها خدا را شکر می کنم برای تمام آن چه در زندگی ام داشته ام همین الان هم دوران مربیگری من تمام شده باشد شاد هستم.

استراماچونی در خاتمه درباره این که در ادامه در ایتالیا مربیگری خواهد نمود یا خارج از ایتالیا؟ اضافه کرد: ایتالیا همواره برای من اولویت دارد و همواره خواهد داشت، اما فوتبال در حال تغییر است و سطح آن در سراسر دنیا بالا رفته است، به همین دلیل من تمام پیشنهادات موجود را در این راه آنالیز می کنم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1449

به "استراماچونی: استقلال تا ابد در ذهن من خواهد ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: استقلال تا ابد در ذهن من خواهد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید