از احتمال بازگشت دانشگر به ترکیب اصلی تا تغییر پست اسماعیلی برای حل مشکل گلزنی

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- احتمال دارد هافبک استقلال در بازی با نفت آبادان ضلع سوم خط حمله آبی ها را تشکیل بدهد.

از احتمال بازگشت دانشگر به ترکیب اصلی تا تغییر پست اسماعیلی برای حل مشکل گلزنی

به گزارش خبرنگاران، فرشید اسماعیلی احتمالا در بازی با نفت آبادان در دیدار معوقه لیگ برتر، ضلع سوم خط حمله استقلال را تشکیل می دهد. خط حمله استقلال مدت هاست شرایط خوبی نداشته و اگرچه مهدی قائدی و ارسلان مطهری نمایش موثری در ترکیب استقلال داشته اند اما در گلزنی در لیگ برتر مدتی است ناکام مانده اند.

مجیدی در بازی با ذوب آهن ترجیح داد در نیمه دوم فرشید اسماعیلی را به خط حمله تیمش اضافه کند که این بازیکن پیروز شد حکم صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را با 2 گل امضا کند. حالا از استقلال خبر می رسد فرشید اسماعیلی احتمالا در بازی با نفت آبادان هم کنار ارسلان مطهری و مهدی قائدی ضلع سوم خط حمله استقلال را تشکیل می دهد تا آبی ها بتوانند از قدرت هجومی این بازیکن بهتر استفاده کنند. فرشید اسماعیلی در هفته های گذشته از بهترین بازیکنان استقلال بوده که فرهاد مجیدی روی درخشش او در بازی های پیش رو حساب ویژه ای باز کرده است.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مهاجم پدیده اولین خرید آبی ها در جابجایی تابستانی خواهد بود. امین قاسمی نژاد اولین خرید استقلال در فصل جابجایی خواهد بود. امین قاسمی نژاد بازیکنی است که در جابجایی تابستانی با استقلال به توافق نهایی رسید و حتی پیش نویس قرارداد این بازیکن هم آماده بود اما چون باشگاه پدیده حاضر به صدور رضایت نامه این بازیکن نشد، او در این تیم مشهدی ماندگار شد.

با این حال فرهاد مجیدی همچنان تمایل به جذب این بازیکن دارد و با توجه به اینکه قرارداد او در پایان فصل به پایان می رسد، از حالا می توان این بازیکن را اولین خرید استقلال در جابجایی تابستانی دانست، البته اگر تا آن زمان شرایط برای آبی ها تغییر نکند. قاسمی نژاد در نیم فصل دوم شرایط خوبی در باشگاه پدیده داشته و فرهاد مجیدی امیدوار است با حضور او بتواند پست وینگر چپ تیمش را بیمه کند، هرچند این بازیکن توانایی بازی در پست مهاجم را هم دارد.

شاید مدافع استقلال در بازی با نفت آبادان برای اولین بار در ترکیب ثابت آبی ها به میدان برود. محمد دانشگر با رسیدن به مرز آمادگی احتمالا از بازی با نفت آبادان به ترکیب اصلی آبی ها اضافه می شود. محمد دانشگر بازیکنی است که به دلیل مسائل انضباطی مدت زیادی دور از تمرین استقلال بود اما در بازگشت از عربستان از سوی فرهاد مجیدی اجازه بازگشت پیدا کرد.

با این حال دانشگر در بازگشت آمادگی بدنی مطلوبی نداشت و به همین دلیل در 3 بازی اخیر استقلال فقط دقایقی برابر پرسپولیس فرصت بازی پیدا کرد. دانشگر اما در حال حاضر از نظر بدنی به شرایط مطلوب رسیده و به همین دلیل ممکن است مجیدی بخواهد در بازی با نفت آبادان از او در ترکیب اصلی استفاده کند. استقلال در حال حاضر با مسائل عدیده ای در خط دفاع روبرو است و مجیدی تصمیم دارد هرچه زودتر دانشگر را به ترکیب تیمش اضافه کند.

مهدی مهدی پور برای حضور در بازی با نفت آبادان در دیدار معوقه لیگ برتر امروز تست می دهد. امروز خبری در یکی از رسانه ها منتشر شد که در آن آمده بود مهدی مهدی پور با مصدومیت مچ پا روبرو شده و ممکن است در بازی با نفت آبادان غایب باشد. با این حال مهدی پور با وجود مصدومیت جزیی روز گذشته در تمام آیتم های تمرینی حضور داشت و مسئله ای در تمرینات نداشت. قرار است امروز از مهدی مهدی پور تست نهایی گرفته شود تا تعیین شود آیا این بازیکن می تواند برابر نفت آبادان بازی کند یا نه، هر چند خیلی بعید است او این بازی را از دست بدهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3962

به "از احتمال بازگشت دانشگر به ترکیب اصلی تا تغییر پست اسماعیلی برای حل مشکل گلزنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از احتمال بازگشت دانشگر به ترکیب اصلی تا تغییر پست اسماعیلی برای حل مشکل گلزنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید