اخراج کارکنان بیمارستان ها در آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا

به گزارش یزد بلاگ، فارس نوشت:یک رسانه آمریکایی گزارش داده برخی از بیمارستان های این کشور به دلیل کمبود منابع مالی کارکنانشان را مجبور کرده اند در خانه بمانند.

اخراج کارکنان بیمارستان ها در آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا

در شرایطی که آمریکا به گفته رئیس جمهور این کشور، دونالد ترامپ در آستانه ورود به سخت ترین هفته از لحاظ شیوع بیماری موسوم به کووید-19 است یک گزارش حاکی است برخی بیمارستان ها مجبور شده اند به دلیل کمبود منابع مالی، کارکنان خودشان را خانه نشین کنند.

پایگاه خبری سی بی اس امروز دوشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد برخی از بیمارستان های آمریکایی کارکنانشان را در این شرایط مجبور کرده اند در خانه بمانند.

سی بی اس در این گزارش نوشته است: در گیر و دار بحران کرونا، بسیاری از بیمارستان ها در سراسر آمریکا ناگهان با کمبود درآمد روبرو شده اند. این اتفاق، در پاره ای از موارد به معنای اعطای مرخصی به کارکنان، درست در زمانی است که اوضاع همه گیری بیماری رو به وخامت است.

در ایالت فلوریدا، مدیران بیمارستان Jackson Memorial می گویند مجبور شده اند حقوق کارکنانشان را کاهش دهند و از شمار دیگری از کارکنان هم خواسته شده به دلیل فشار مالی روی بیمارستان موقتاً به مرخصی بروند.

آنگلا فرشلی فیرچایلد، یکی از کارکنان این بیمارستان می گوید دریافت ایمیلی با این مضمون که او باید به مرخصی یک هفته ای برود او را شگفت زده کرده است.

او به سی بی اس می گوید: ما را ملزم کرده اند به مرخصی برویم. منظورشان را نمی فهمم چون همه جای کشور الان دارند دنبال پرستار می گردند.

310311

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 935

به "اخراج کارکنان بیمارستان ها در آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج کارکنان بیمارستان ها در آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید