احتمال تشییع جنازه در کاخ سفید ، برادر ترامپ قربانی کرونا شده است؟

به گزارش یزد بلاگ، رئیس جمهوری آمریکا از احتمال برگزار کردن یک مراسم تشییع جنازه خصوصی برای برادر کوچک ترش در کاخ سفید خبر داد. رابرت ترامپ شنبه در 71 سالگی از دنیا رفت.

احتمال تشییع جنازه در کاخ سفید ، برادر ترامپ قربانی کرونا شده است؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، در شرایطی که هنوز علت مرگ برادر دانلد ترامپ در یکی از بیمارستان های نیویورک اعلام نشده، رئیس جمهوری آمریکا در گفتگوی تلفنی با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز از خشم برادر فقید خود نسبت به چین به دلیل انتشار ویروس کرونا در دنیا خبر داد؛ گمانه ای که شاید با مرگ رابرت ترامپ هم بی ارتباط نباشد. هر چند او ماه گذشته به دلایلی که فاش نشد، مدتی در بیمارستانی در منطقه منهتن نیویورک بستری بود.

ترامپ که پیش تر هم برای به دلیل استفاده شخصی از امکانات کاخ سفید به شدت هدف انتقاد قرار گرفته بود، روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: شاید روز جمعه مراسمی کوچک در کاخ سفید برای رابرت بگیریم. او شایسته بزرگ داشته شدن است. برادرم آمریکا را بسیار دوست داشت و به آنچه ما برای این کشور انجام می دهیم افتخار می کرد. رئیس جمهوری آمریکا پیش از آن به فاکس گفته بود: رابرت بزرگ ترین هوادار من بود و هرگز به من حسودی نکرد.

  • بیانیه رئیس جمهوری آمریکا در سوک برادر | رابرت ترامپ 71 ساله از دنیا رفت

دانلد ترامپ در گفتگو با فاکس اند فرندز بار دیگر فرصت را مناسب دید و به مناسبت مرگ برادرش رابرت باز از خودش تعریف کرد؛ اخلاقی که گفته می شود از جوانی همراه او بوده است. رئیس جمهوری آمریکا گفت: اگر من شماره یک بودم و موفقیتی بزرگ به دست می آوردم، در یک معامله املاک یا هر چه بود، رابرت همیشه آنجا حضور داشت و بسیار به من کمک می کرد. رئیس جمهوری هم که شدم، او یکی از وفادارترین ها بود و هرگز حسادت نکرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2000

به "احتمال تشییع جنازه در کاخ سفید ، برادر ترامپ قربانی کرونا شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تشییع جنازه در کاخ سفید ، برادر ترامپ قربانی کرونا شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید