اجرای 181 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در سمنان

به گزارش یزد بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان گفت: 181 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در استان انجام شده است.

اجرای 181 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در سمنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، مهدی جمال امروز سه شنبه 5 فروردین 99 با اعلام این خبر اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی در خصوص لزوم نظارت بر واحدهای گردشگری و حفظ سلامت مسافران بازدید از تأسیسات گردشگری انجام می شود.

او اضافه کرد: از این تعداد بازدیدها که از تاریخ 28 اسفند 1398 تا 2 فروردین 1399 است، 111 بازدید از مراکز اقامتی، 62 بازدید از مراکز بین راهی و سفره خانه سنتی، هشت بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی اجرا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان گفت: در بازدیدهای اجرا شده یک واحد متخلف شناسایی و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

او اضافه کرد: نظارت مستمر بر تمامی تأسیسات گردشگری و به ویژه واحدهایی مانند اقامتگاه های بوم گردی، خانه مسافرها، مهمان پذیرها وجود دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص واحد متخلف پلمب یا لغو مجوز خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 801

به "اجرای 181 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 181 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید