ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام یک فروند پهپاد نیروهای یمنی شد

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، خبرگزاری رسمی سعودی روز چهارشنبه در گزارشی ادعا کرد که ائتلاف نظامی به سرکردگی نیروهای سعودی یک فروند پهپاد متعلق به نیروهای انصارالله یمن را که به سوی عربستان به پرواز درآمده بود، رهگیری و منهدم نموده است.

ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام یک فروند پهپاد نیروهای یمنی شد

ژنرال ترکی المالکی سخنگوی رسمی ائتلاف سعودی در یک بیانیه رسمی که این خبرگزاری سعودی به آن استناد نموده، مدعی شد که این پهپاد از سوی نیروهای (انصارالله یمن) برای حمله به غیرنظامیان و اهداف غیرنظامی در منطقه جنوبی به پرواز درآمده بود.

بنا به گزارش خبرگزاری رسمی سعودی، نیروهای ائتلاف این پهپاد را که به مثابه یک خودروی بمب گذاری شده توصیف نموده بودند، رهگیری و منهدم کردند.

در این بیانیه به تلفات یا میزان خسارت احتمالی اشاره ای نشده است.

لازم به ذکر است که ائتلافِ نظامی به سرکردگی عربستان سعودی از سال 2015 با مداخله مستقیم در جنگ داخلی میان نیروهای دولت مستعفی یمن و نیروهای انصارالله، بارها علیه نیروهای انصار الله یمن دست به عملیات نظامی زده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2771

به "ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام یک فروند پهپاد نیروهای یمنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام یک فروند پهپاد نیروهای یمنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید