آیپد پروهای جدید به سریع ترین وای فای جهان مجهز هستند؛ سریع تر از هر مک بوک!

به گزارش یزد بلاگ، اپل این هفته آخرین مدل از محصولات آیپد پرو و مک بوک ایر خود را رونمایی کرد.

آیپد پروهای جدید به سریع ترین وای فای جهان مجهز هستند؛ سریع تر از هر مک بوک!

آیپد پرو 2020 نسبت به مدل 2019 دارای چندین ویژگی ممتاز از جمله پردازنده قدرتمند A12Z Bionic، یک ترابایت حافظه ذخیره سازی، صفحه کلید مجهز به ترک پد و وای فای 6 است.

آیپد پرو جدید در دو مدل 11 و 12.9 اینچ عرضه شده و سفارش آن ها هم اکنون به صورت آنلاین میسر است. از نظر ظاهری کاملا شبیه به آیپد پروهای 2019 هستند ولی پردازنده قوی تر، دوربین پشتی بهتر و چندین ویژگی به روز دیگر دارند.

در آیپد پروهای 2020 شاهد اسکنر لیزر سه بعدی موسوم به LIDAR هستیم که در کنار دوربین اصلی قرار می گیرد و برای تشخیص عمق صحنه ها به منظور ثبت جلوه های بوکه و محتوای مربوط به واقعیت افزوده کاربرد دارد.

به روزرسانی پردازنده این تبلت ها باعث شده این دستگاه ها از یک ویژگی بسیار عظیم برخوردار شوند و آن هم وای فای 6 است؛ سریع ترین وای فای در میان تمام مدل های مک بوک و حتی در جهان.

آیفون هایی 11 و 11 پرو که شش ماه پیش عرضه شدند به وای فای 6 مجهز هستند و اکنون آیپد پروهای 2020 اپل هم به جدیدترین استاندارد شبکه های بی سیم ارتقا پیدا کردند.

جایگزین های لپ تاپ با سریع ترین وای فای

استاندارد وای فای 6 نزدیک به دو سال پیش به طور رسمی از سوی موسسه Wi-Fi Alliance تصویب شده و به تدریج شاهد روترهای وای فای 6 و پس از آن اسمارت فون ها و تجهیزات دیگر مجهز به این فناوری هستیم.

وای فای 6 می تواند سرعت انتقال اطلاعات را به مرز 10 گیگابیت بر ثانیه برساند که 10 برای سریع تر از وای فای 5 است.

طبیعی است که اپل آیپد پروهای جدید خود را با فناوری وای فای 6 عرضه کند. شرکتی که مدعی است آیپد پروهایش جایگزینی برای لپ تاپ هستند؛ باید به جدیدترین فناوری ارتباطی هم مجهز باشند.

لازم به ذکر است زمانی می گردد از وای فای 6 آیپد پروها استفاده کرد که یک روتر یا مودم روتر مجهز به وای فای 6 در خانه و محل کار داشته باشید. البته، این حرف به معنای وصل نشدن این تبلت ها به وای فای نیست. آیپد پروهای 2020 اپل به هر شبکه وای فای وصل می شوند ولی سرعت واقعی آن ها زمانی بروز می نماید که به روتر بی سیم یا مودم روتری با وای فای 6 وصل شوند..

آیپد پرو 11 اینچی اپل با قیمت 769 دلار و مدل 12.9 اینچی با قیمت 969 دلار برای پیکربندی پایه وارد بازار می شوند.

اپل همراه با آیپد پروهای 2020 از مک بوک ایر 2020 هم رونمایی نموده است که متاسفانه از وای فای 6 پشتیبانی نمی نماید و هنوز متکی به وای فای 5 (استاندارد 802.11ac) است.

هفته ها ماندن در خانه از ترس کرونا و جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک و منحوس، بدون اینترنت غیرممکن است. تازه اگر دورکاری، کار در…

این روزها یکی از روترهای مش وای فای پر سروصدا در اینترنت، روتر وای فای 6 ایسوس ZenWiFi AX با کد نام XT8 است. ایسوس این روتر…

وای فای 6 جدیدترین استاندارد شبکه های بی سیم مبتنی بر استاندارد 802.11 است. پس از استاندارد 802.11n که حوالی سال 2010 در اوج خود قرار داشت و…

هواوی در مراسمی که به معرفی نسل جدید محصولات تبلت، لپ تاپ و تجهیزات جانبی اختصاص داشت، از فناوری ها، روترها و هات اسپات های جدید خود رونمایی کرد….

شرکت شیائومی در خلال معرفی اسمارت فون های پرچم دار می 10 و می 10 پرو در کشور چین، از روتر دو بانده و وای فای 6 جدید خود…

سامسونگ شب گذشته پرچم دارهای سال 2020 خود را معرفی کرد. همان طور که انتظار داشتیم؛ گوشی های گلکسی S20، گلکسی S20 Plus و گلکسی S20 Ultra معرفی…

در سال های اخیر، گوشی های میان رده پیشرفت بسیار زیادی داشتند و از جنبه های مختلفی فاصله خود را با گوشی های رده بالا و پرچم دار کاهش دادند. این…

شرکت لینک سیس در نمایشگاه CES سال جاری از یک دستگاه فوق العاده رونمایی کرد. یک مودم 5G داخلی که به وای فای 6 مجهز است. یعنی داشتن هر…

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 751

به "آیپد پروهای جدید به سریع ترین وای فای جهان مجهز هستند؛ سریع تر از هر مک بوک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد پروهای جدید به سریع ترین وای فای جهان مجهز هستند؛ سریع تر از هر مک بوک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید