شروع عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های ورزشی در کازرون

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/فارس با حضور معاون توسعه مدیریت منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی و عملیات اجرایی یک سالن ورزشی 3 هزار نفری در شهرستان کازرون، شروع شد.

شروع عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های ورزشی در کازرون

ظهر شنبه 9 اسفند و با حضور ژاله فرامرزیان، معاون وزارت ورزش و جوانان، عباس حاجی زاده، مدیر کل ورزش و جوانان فارس و جمعی از مسئولان استانی، بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی در بخش های سرمشهد، سیف آباد و جره از توابع شهرستان کازرون و عملیات اجرایی سالن 3 هزار نفری ورزشی این شهرستان شروع شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه این مراسم گفت: مساحت هر یک از این زمین ها 1056 متر مربع و اعتبار هزینه شده برای هر کدام از این پروژه ها نزدیک به 750 میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات ارزش اضافه نموده استانی تامین و هزینه شده است.

عباس حاجی زاده اضافه نمود: سال 96 این پروژه ها آماده نصب چمن بودند اما زمان زیادی گذشت و بالاخره در دهه فجر سال جاری توانستیم اقدامات لازم را برای بهره برداری از این پروژه ها انجام دهیم.

حاجی زاده گفت: خوشبختانه با حمایت هایی که دولت محترم و وزارت ورزش انجام دادند، امروز توانستیم این پروژه ها را افتتاح کنیم و امیدواریم جوانان این منطقه بتوانند به نحو احسن از آن ها استفاده نمایند.

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان نیز در حاشیه مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی کازرون، با بیان اینکه ساخت اماکن ورزشی برعهده وزارت و نگهداری، بهسازی و تجهیز بر عهده استان ها است، ابراز امیدواری کرد که اراده مناسبی برای استفاده بهینه از فضاهای ورزشی در همه بخش ها را ببینیم تا دسترسی جوانان به این اماکن بهتر امکانپذیر باشد.

ژاله فرامرزیان با اشاره به اینکه این دولت با حدود 4000 پروژه ورزشی نیمه تمام درگیر بوده و با سختی های فراوان توانسته بیش از 1000 پروژه را طی سه سال گذشته تکمیل کند، اضافه نمود: قول داده بودیم که برای شهرستان کازرون یک فضای ورزشی را به اندازه وُسع خودمان احداث کنیم؛ اما در مکان مناسب.

فرامرزیان گفت: امیدوار هستیم که این کلنگ زنی نمادین باشد و هر زمانی که مکان مناسب برای تاسیس این پروژه به ما معرفی گردید، بلافاصه همکاری خودمان را شروع خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام نمود: مساعدت اولیه برای احداث این مجموعه ورزشی با رایزنی های نماینده مردم کازرون در مجلس از سوی وزارت نفت اجرا شده است و مابقی اعتبارات مورد احتیاج را هم قول داده ایم در منابع سال آینده پیش بینی کنیم.

فرامرزیان گفت: کوشش ما این است که اعتبارات لازم برای تعمیر و تجهیز سایر مکان های ورزشی بلااستفاده در شهرستان کازرون را تامین کنیم. این اعتبارات را در منابع سال جاری و ابتدای سال آینده در نظر خواهیم گرفت تا مردم شهرستان کازرون بتوانند حداکثر استفاده را از اماکن ورزشی این شهرستان ببرند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3623

به "شروع عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های ورزشی در کازرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های ورزشی در کازرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید