شروع تردد های بین استانی بعد از یک ماه محدودیت

به گزارش یزد بلاگ، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به استثنای جاده های مسدود و ممنوع، مابقی جاده های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

شروع تردد های بین استانی بعد از یک ماه محدودیت

به گزارش ایرنا، در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2هزار 317 تردد شمار فعال در جاده های برون شهری، نسبت به روز قبل حدود 5.6درصد افزایش تردد را نشان می دهد.

گزارش مرکز مدیریت راه ها اضافه می نماید که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود 17.6درصد و اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب نمایند.

آخرین شرایط جاده های شمالی از تردد روان در جاده های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر می دهد.

آخرین شرایط ترافیکی سایر جاده ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پایانه شهید کلانتری و در ادامه ترافیک سنگین حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر می دهد.

ترافیک سنگینی نیز در آزادراه کرج - تهران محدوده های پل کلاک، گرمدره و ایران خودرو گزارش شده است؛ هم چنین

ترافیک نیمه سنگینی در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس وجود دارد.

آزادراه تهران - شمال (قطعه یک)، واقع دراستان تهران نیز تا 15 خرداد، از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد، به دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه های هوشمند، مسدود بوده و تردد از محور های جایگزین کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1198

به "شروع تردد های بین استانی بعد از یک ماه محدودیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تردد های بین استانی بعد از یک ماه محدودیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید