آخرین صورتحساب سهام عدالت ، سهام عدالت در اسفند چه می شود؟

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سبد سهام عدالت در جریان معاملات امروز بازار سهام افت کرد اما به دلیل دامنه نوسان نامتقارن و ریزش جزئی شاخص کل و نمادهای شاخص ساز فرایند نزولی سهام عدالت کند شده است.

آخرین صورتحساب سهام عدالت ، سهام عدالت در اسفند چه می شود؟

ارزش سهام عدالت با احتساب افزایش سرمایه نمادهایی چون فملی، شتران و شپنا و …. محاسبه می گردد و اگر این افزایش سرمایه در ارزش سبد سهام عدالت لحاظ نگردد ارزش این سبد حدود 9 میلیون تومان است. این موضوع درحالیست که فروش سبد سهام عدالت در بازار سهام حدود 4 ماه است که متوقف شده و سهامداران عدالت هیچ کاری جز مشاهده صورتحساب سهامشان نمی توانند انجام دهند.

ارزش سبد سهام عدالت قبل از اصلاح بازار سهام حدود 21 میلیون تومان بوده و حالا بعد از 6 ماه ارزش سهام عدالت نصف شده و کارشناسان عقیده دارند در کوتاه مدت به سقف قبلی خود بازنمی گردد. برخی از خبرها حاکی از ازسرگیری فروش سبد سهام عدالت توسط صندوق های بادرآمد ثابت بود اما هنوز خبری از فروش سبد سهام عدالت نیست.

با این حساب ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 6 میلیون و 448 هزار تومان و 30 درصد آن به 3 میلیون و 224 هزار تومان رسید.

آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت خبرنگاران بخوانید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3448

به "آخرین صورتحساب سهام عدالت ، سهام عدالت در اسفند چه می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین صورتحساب سهام عدالت ، سهام عدالت در اسفند چه می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید